پاسگاه تخصصی اجراییات شهرداری اهواز ایجاد می شود

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/خوزستان در جلسه امروز شورای شهر اهواز، لایحه تاسیس پاسگاه تخصصی اجراییات مطرح و بررسی شد و به تصویب اعضای شورا رسید.

پاسگاه تخصصی اجراییات شهرداری اهواز ایجاد می شود

محسن موسوی زاده عضو شورای شهر اهواز در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (8 بهمن ماه) برگزار گشت، در خصوص لایحه تاسیس پاسگاه تخصصی اجراییات شهرداری اهواز، اظهار کرد: در بحث اجراییات ما پول پرداخت می کنیم اما گاهی اوقات نمی رسند ماموریت های خود را آن گونه که باید و شاید انجام دهند. به همین دلیل تصمیم به تاسیس پاسگاه تخصصی اجراییات شهرداری گرفتیم تا موارد شهری را کنترل کنیم. در حال حاضر این کار در قم و کرج انجام می شود.

وی گفت: همچنین به خاطر تنوع مسائل و مسائلی که در شهرداری اهواز وجود درارد، تصمیم گرفتیم شعبه قضایی تخصصی پرونده های شهرداری اهواز تشکیل شود.

به گزارش خبرنگاران در ادامه، مهران باباپور دیگر عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: تشکیل پاسگاه تخصصی نیاز نیست و می توانیم در این زمینه تفاهم نامه ای امضا کنیم.

وی افزود: باید در این زمینه همه موارد بررسی شوند و به جمع بندی برسند تا تصمیم گیری کنیم.

در ادامه محمدجعفر فلسفی دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز اظهار کرد: در این راستا نیروی انتظامی طرف ما است که باید نخست با آن ها صحبت کنیم شاید پیشنهاد بهتری دارند و سپس اقدامات لازم انجام شوند.

وی افزود: همه ماموریت های اجراییات با پاسگاه پیش نمی رود زیرا بعدها زمانی که می خواهند آب بخورند هم می گویند باید با پاسگاه هماهنگ کنیم.

در ادامه غلامرضا جودی مدیرکل اجرایی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: اکنون شرایط به نحوی است که اجراییات ما در شیفت صبح اغلب مناطق نیروی انتظامی ندارند بنابراین تشکیل تاسیس پاسگاه تخصصی اجراییات باید پیگیری شود تا همیشه این نیروها مستقر باشند.

وی افزود: در گذشته پایگاه داشتیم که کار پشتیبانی از عوامل و نیروهای اجراییات را انجام می دهد.

جودی ادامه داد: وظایف این پاسگاه این است که زمانی که اجراییات در هر منطقه دچار مشکل می شوند یا درگیری رخ می دهد، وارد کارشوند.

به گزارش خبرنگاران، در نهایت لایحه تاسیس پاسگاه تخصصی اجراییات به تصویب اعضای شورا رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 220

به "پاسگاه تخصصی اجراییات شهرداری اهواز ایجاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسگاه تخصصی اجراییات شهرداری اهواز ایجاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید