275 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان 275 میلیارد تومان است که 226 میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است.

275 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

علی شهابی نسب با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای دهه فجر اضافه کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است و همیشه باید در راستای تکریم آن ها و خانواده های شهدا کوشش کنیم.

وی با اشاره به طرح های پژوهشی در سالجاری و توزیع اعتبارات استانی موضوع بند(ز) تبصره قانون 9 بودجه سال 1399 کل کشور توضیح داد: کل اعتبارات ابلاغ شده ای هزینه ای، به استان 275 میلیارد تومان است که 226 میلیارد تومان فقط به حقوق مربوط است.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 49 میلیارد تومان فصل سایر اعتبارات است، که عمده اعتبارات امسال با توجه به بحث همسان سازی و افزایش حقوق ها، در قالب 50 درصد امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به سمت حقوق ومزایا رفته و یک درصد مابقی، چیزی حدود 500 میلیون تومان به بحث آموزش و پژوهش اختصاص داده شده است.

شهابی نسب، با اشاره طرح های پژوهشی در امسال تاکید نمود: از مجموع 30 طرح پژوهشی که در کمیته های تخصصی مورد آنالیز نهاده شد، شش طرح تصویب شده که این شش طرح، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد آنالیز نهاده شد که پنج طرح تصویب و یک طرح رد شد.

وی با اشاره به مبادله موافقت نامه ها، توزیع اعتبارات و تشکیل جلسات شورای برنامه ریزی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این زمینه در بین 31 استان صندلی خوبی را کسب نموده که نمونه آن در مبادله طرح های استانی ویژه، جمعا 17 طرح با اعتباری در حدود 200 میلیارد تومان در بین 31 استان صندلی اول را مشترکاً با استان خوزستان کسب نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، در سال 1399 به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در سالن جلسات استانداری با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید.

لازم به ذکر است؛ در سرانجام این جلسه از اساتید برتر دانشگاه های استان و همچنین پژوهشگران برتر که توانستند در سطح کشور و جهان مقام هایی ارزنده ای را برای استان کسب نمایند، تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 949

به "275 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "275 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ابلاغ شده کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید