جذب 868 آموزگار استثنایی از طریق آزمون استخدامی

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت قرار است که امسال در آزمون استخدامی 868 آموزگار استثنایی جذب شوند اما این مقدار جذب به طور قطعی نمی تواند مسائل کمبود نیروی انسانی سازمان را حل نماید.

جذب 868 آموزگار استثنایی از طریق آزمون استخدامی

مجید هداوند درباره کمبود نیروی انسانی در این سازمان گفت: جذب نیروی انسانی برای سازمان آموزش و پرورش استثنایی در آزمون استخدامی چند سال گذشته مدنظر گرفته شد اما این جذب به تعداد محدود برای آموزگاران استثنایی است.

وی افزود: نیاز به استخدام همکاران توانبخشی در رشته های گفتار درمانی، کاردرمانی و شنوایی شناسی داریم اما با توجه به اینکه این رشته ها در طرح طبقه بندی مشاغل قرار نگرفتند، در حال پیگیری برای مصوب شدن این رشته ها در طبقه بندی مشاغل سازمان اداری و استخدامی کشور هستیم.

هداوند گفت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان نیروی توانبخشی جذب نمی کند، در این حوزه با مسائل عمده روبرو هستیم.

وی یادآورشد: کمبود این نیروها در چند سال گذشته از طریق جذب نیروهای طرحی وزارت بهداشت در بحث قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان استفاده کردیم و اکنون با گذشت حدود 2 سال همچنان به دلیل مسائل اعتباری سازمان برنامه و بودجه در تامین این نیروهای انسانی دچار مشکل هستیم.

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: همچنین مسائل جذب نیروی انسانی قرار است که از طریق خرید خدمات، جذب سرباز معلم، اضافه تدریس به همکاران و جذب آموزگار در دانشگاه فرهنگیان حل شود اما برای نیروهای توانبخشی مشکل جدی داریم.

هداوند افزود: امسال با توجه به تصویب طرح هدفمندی یارانه ها و تبصره 14 در مجلس شورای اسلامی، 50 میلیارد تومان به سازمان آموزش و پرورش استثنایی اختصاص یافت که قسمتی از آن وصول شد و در پی این هستیم که مابقی آن را هم از سازمان هدفمندی یارانه ها تامین کنیم تا یک کمک خوب برای تامین تجهیزات توانبخشی و ورزشی باشد البته جهت مدارس و مناطقی که کمبود نیروی توانبخشی در آنجا وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1548

به "جذب 868 آموزگار استثنایی از طریق آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 868 آموزگار استثنایی از طریق آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید