تیکه سنگین خانم بازیگر ایرانی به قیمت دلار ، واکنش لیندا کیانی چه بود ؟

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران : لیندا کیانی با انتشار یک استوری طعن دار نسبت به شرایط مالی کشور واکنش تندی نشان داد. در ادامه استوری او را ببینید.

تیکه سنگین خانم بازیگر ایرانی به قیمت دلار ، واکنش لیندا کیانی چه بود ؟

لیندا کیانی در سریال مشهور شرایط سفید حضور داشت. لیندا کیانی از سلبریتی های ایرانی است که در سریال های بسیاری بازی نموده است. لیندا کیانی اصالتا آبادانی است. لیندا کیانی در سریال دلدادگان در تلویزیون حضور داشت. استوری جالبی را لیندا کیانی درباره شرایط قیمت دلار منتشر نموده است.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.

خانواده و بازیگری لیندا کیانی

در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

در سال 1386 وقتی 27 ساله بود با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان شد و با نقش مهتاب مورد توجه نهاده شد.

سینما و معروفیت لیندا کیانی

با فیلم سینمایی آقای هفت رنگ سال 1387 بازی در سینما را تجربه کرد تا اینکه همین سال با روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم چهره اش دیده تر شد. بازی در سریال رستگاران سال 1388 و سریال شرایط سفید سال 1390 مشهورتر کرد.

ماجرای ایمان حضرتی و لیندا کیانی

مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج نموده است که علت آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

یکی از برترین احساس هایی که همیشه در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدم های بزرگ و متفاوت بوده است. یکی از همان آدم های بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود، مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است.

زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدمها را دارد، دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است.

کودکی لیندا کیانی

در کودکی تنها دغدغه فکری ای که داشتم وجود خدا بود. شب و روز را دنبال چگونگی وجود خدا می گشتم، هزار سوال بی جواب در اینباره داشتم که هیچ کس پاسخی برای آنها نداشت. خیلی احساس خوشبختی دارم، چرا که سایه مادرم بالای سرم است. همه با هم هستیم و هر شب که می خوابم خدا را شکر می کنم و از بودن همه خانواده در کنار هم احساس خوشبختی دارم.

لیندا کیانی باریگر سینمای ایران، در 23 شهریور ماه 1359 در شهر آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی دارای یک خواهر و 4 برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است.

فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا شروع کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی های خود جلب کرد.

لیندا کیانی تا کنون در مجموعه های تلویزیونی زیادی نظیر ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس، به ایفای نقش پرداخته است.

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر نموده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در استادیوم آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

علت کم کاری لیندا کیانی در سینما از زبان خودش

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می گردد اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر نقدها وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید؟

فیلم های سینمایی لیندا کیانی:

ناسپابس (1388)

آقای هفت رنگ (1387)

زیگ زاگ (1389)

انزوا (1395)

خجالت نکش (1396)

اکسیدان (1396)

بازیوو (1397)

تماشا این فیلم جرم است! (1397)

پالتو شتری (1397)

زعفرانیه 14 تیر (1397)

چشم و گوش بسته (1398)

مجموعه های تلویزیونی که لیندا کیانی:

- گارد ساحلی (محسن شاه محمدی 1384)

- ساعت شنی (بهرام بهرامیان 1386)

- روز حسرت (سیروس مقدم 1387)

- رستگاران (سیروس مقدم 1388)

- شرایط سفید (حمید نعمت الله 1390)

- تا ثریا (سیروس مقدم 1390)

- ماتادور (فرهاد نجفی 1391)

- مرکز (فصل دوم) (سیروس مقدم 1391)

- مهرآباد (سید فرید سجادی حسینی 1392)

- سال های ابری (مهدی کرم پور 1393)

- مدینه (سیروس مقدم 1393)

- نفس گرم (محمدمهدی عسگرپور 1394)

- پشت بام تهران (بهرنگ توفیقی 1394)

- دورهمی (مهران مدیری 1395)

- کشیک قلب (حسین مهکام 1395)

- چرخ فلک (عزیزالله حمید نژاد 1395)

- پرستاران (علیرضا افخمی 1395-96)

- دلدادگان (منوچهر هادی 1396)

منبع : بازار بورس

منبع: رکنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1409

به "تیکه سنگین خانم بازیگر ایرانی به قیمت دلار ، واکنش لیندا کیانی چه بود ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکه سنگین خانم بازیگر ایرانی به قیمت دلار ، واکنش لیندا کیانی چه بود ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید