کسی در ارتباط با پرونده ظریف دستگیر نشده است

به گزارش جملات زیبا، القاصی اظهار داشت در ارتباط با پرونده انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه در رسانه های بیگانه هنوز کسی دستگیر نشده است.

کسی در ارتباط با پرونده ظریف دستگیر نشده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی القاصی دادستان تهران در رابطه با آخرین جزئیات از رسیدگی به موضوع انتشار فایل صوتی وزیر خارجه در رسانه های بیگانه اظهار کرد: در ارتباط با این پرونده در دادسرای امنیت تهران پرونده ای تشکیل شده است.

وی اضافه نمود: بلافاصله بعد از اینکه متوجه شدیم این فایل در رسانه های ضدانقلاب منتشر شده است دستور دادیم تا دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اقدامات لازم را در راستای آنالیز همه جانبه این موضوع انجام دهند.

دادستان تهران گفت: دستور داده شده است تا با مرتکبین و افرادی که این فایل را در اختیار افراد غیر صلاحیت دار گذاشته اند برخورد گردد.

القاصی تاکید نمود: همچنین بازپرس ویژه ای را برای رسیدگی به تمام ابعاد این قضیه اختصاص دادیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در رابطه با این پرونده افرادی دستگیر شده اند یا خیر گفت همانطور که گفته ام این پرونده در خال آنالیز است و هنوز فردی بازداشت نشده است.

ممنوع الخروجی 15 نفر

در همین رابطه بعضی منابع خبری اعلام کردند که 15 نفر از عوامل مرتبط با انتشار فایل صوتی مصاحبه اخیر خبرنگار ریاست جمهوری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه از سوی دستگاه قضائی ممنوع الخروج شدند که با پیگیری های مهر این خبر تأیید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1091

به "کسی در ارتباط با پرونده ظریف دستگیر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی در ارتباط با پرونده ظریف دستگیر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید