شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 100 هزار تن گذشت

به گزارش جملات زیبا، ایسنا نوشت: جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان به کروناویروس در آمریکا حاکی از آن است که تعداد موارد تایید شده ابتلای به این ویروس در این کشور به بیش از 104 هزار تن رسیده است.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 100 هزار تن گذشت

به گزارش واشنگتن پست، آمریکا اکنون تبدیل به اصلی ترین کانون شیوع ویروس کرونا در دنیا شده است.

فرایند افزایشی ابتلای به این ویروس در آمریکا در حالی ادامه یافته که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور لایحه مربوط به در نظر دریافت یک بسته محرک مالی به ارزش دو تریلیون دلار برای مقابله با تبعات شیوع ویروس کرونای جدید در آمریکا را امضا کرد. بر اساس جدیدترین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از مرز 104 هزار تن عبور نموده و تعداد جان باختگان در اثر ابتلای به این ویروس در آمریکا نیز به 1693 تن رسیده است.

آمریکا روز آدینه تبدیل به کشوری شد که بیشترین موارد ابتلای به کروناویروس را در دنیا دارد.

در روزهای اخیر میزان آزمایش ابتلا به کرونا در آمریکا افزایش چشمگیری یافته و تا کنون بیش از نیم میلیون آمریکایی این آزمایش را داده اند.

منتقدان می گویند تاخیر در آماده کردن بسته های آزمایش کرونا و سرعت کُند در روزهای نخست، باعث شد این آزمایش ها خیلی دیر در آمریکا شروع گردد.

بعضی مقام های محلی در آمریکا گفته اند آمار مبتلایان در کانونهای با شیوع بالاتر مثل نیویورک و کالیفرنیا، چند برابر آمار ثبت شده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 393

به "شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 100 هزار تن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 100 هزار تن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید