اموال ترامپ توقیف شد

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران : بازرسان وزارت دادگستری آمریکا با مجوز یک دفتر دادستانی، سه کارتن سند و یک لپ تاپ مرتبط با سازمان متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا را ضبط کردند.

اموال ترامپ توقیف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، بازرسان وزارت دادگستری آمریکا، به سه کارتن سند و یک لپ تاپ از سازمان ترامپ، متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا دست یافتند.

پایگاه خبری هیل گزارش داد، این اسناد و مدارک که با مجوز دفتر دادستانی منطقه منهتن ضبط شده اند به عروس سابق آلن ویسلبرگ رئیس بخش مالی سازمان ترامپ تعلق دارند.

جنیفر ویسلبرگ درباره همکاری با دادستانی منهتن برای دستیابی به این اسناد به روزنامه واشنگتن پست گفته است: اطلاعات من درباره این اسناد می تواند جریان های مالی مستقیم بانک ها و افراد مختلف را به سازمان ترامپ مرتبط کند.

اوایل اسفند ماه شبکه خبری سی ان ان نوشت دفتر دادستانی نیویورک سوابق مالیاتی ترامپ را از تاریخ ژانویه 2011 تا آگوست 2019 به دست آورده است.

این دادستانی اکنون در حال آنالیز چند جنبه مختلف از فعالیت های مالی و تجاری ترامپ است. از سوی دیگر رسانه های آمریکایی اعلام نموده اند دفتر دادستانی منهتن تحقیقات درباره پرونده های ترامپ را تشدید نموده و به طور ویژه بر روی یکی از شرکت های املاک ترامپ در نیویورک تمرکز نموده است.

همچنین ماه گذشته این دفتر دادستانی توانست پس از یک منازعه طولانی حقوقی، گزارش پرداخت های مالیاتی ترامپ را به دست آورد. این در حالی است که ترامپ کوشش می کرد به وسیله دیوان عالی آمریکا دستیابی به این اسناد را غیرممکن کند.

به طور جداگانه، دادستان کل نیویورک هم تحقیقاتی مدنی درباره این موضوع را راهنمایی می نماید که آیا شرکت ترامپ ارزش املاک خود را به دروغ گزارش کرد تا بتواند وام و مزایای مالی و مالیاتی دریافت کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1068

به "اموال ترامپ توقیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اموال ترامپ توقیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید