بایدن: برای مقابله با چین باید ائتلاف کنیم!

به گزارش جملات زیبا، رئیس جمهور منتخب آمریکا مدعی است مقابله با هر موضوعی که به چین مربوط باشد ازجمله مسائل مالی، در گرو ایجاد ائتلافی متشکل از کشورهای همسو و همفکر است.

بایدن: برای مقابله با چین باید ائتلاف کنیم!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا که بارها از سوی دونالد ترامپ مستاجر فعلی کاخ سفید به همدستی با چین متهم شده، مدعی است که قصد ندارد به این زودی ها به جنگ تجاری با پکن انتها دهد یا تعرفه های گمرکی که ترامپ علیه چین وضع نموده است را لغو کند.

وی حتی مدعی شد که واشنگتن برای مقابله با چین به ائتلافی از کشورهای همسو نیازمند است.

بایدن در ادامه ادعاهای خود اضافه نمود: در کوشش برای جوابگو کردن چین در قبال سوء استفاده های تجاری، فناوری و حقوق بشری، هنگامی در موقعیت برتر قرار می گیریم که ائتلافی از شرکا و متحدان همفکر تشکیل دهیم که انگیزه های مشترکی در دفاع از ارزش ها و منافع مان داشته باشند.

وی همچنین مدعی شد: آمریکا به تنهایی 25 درصد از اقتصاد دنیای را شامل می گردد حال آنکه در همکاری با دیگر شرکای دموکراتیک، می توانیم قدرت اهرم مالی علیه چین را دو برابر کنیم.

بایدن ادامه داد: در هر موضوعی که به چین مربوط باشد؛ وقتی با گروهی از ملت ها همکاری کنیم که دید مشترکی نسبت به آینده دنیا دارند؛ قوی تر و تاثیرگذارتر خواهیم بود.

وی همچنین مدعی شد که برای مقابله با چالش های امنیتی از سوی روسیه و چین، آمریکا باید اصلاحاتی را انجام دهد که یکی از آنها مدرنیزه کردن اولویت های دفاعی در راستای مقابله هرچه بهتر با حملات آینده است.

به ادعای بایدن، این نوسازی به مراتب بهتر از سرمایه گذاری بر روی سیستم های قدیمی است که برای مواجهه با تهدیدهای گذشته طراحی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 887

به "بایدن: برای مقابله با چین باید ائتلاف کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: برای مقابله با چین باید ائتلاف کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید