دریافت وجه از اولیا در زمان آموزش مجازی مدارس ممنوع است

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - مدیرکل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش گفت تا زمان بازگشایی مدارس دریافت هر گونه وجه با هر اسم از اولیای دانش آموزان برای یاری به مدرسه تخلف است.

دریافت وجه از اولیا در زمان آموزش مجازی مدارس ممنوع است

به گزارش صدا و سیما، محمد حسین کفراشی گفت: با مجازی شدن آموزش مدارس تعطیل شده اند و هیچ فوق برنامه ای در مدارس ارائه نشده است و بنابر این دریافت وجه از اولیا برای یاری به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.

وی تأکید کرد: دریافت شهریه در مدارس خاص دولتی که شهریه مصوب دارند هم باید براساس اجرای فوق برنامه ها به صورت مجازی باشد و درصورتی که مدرسه نتواند فوق برنامه های آموزشی را اجرا کند باید از دریافت شهریه خودداری کند و شهریه های گرفته شده را هم برگرداند.

کفراشی بیان نمود: بعلاوه دریافت وجه از اولیا برای پرداخت قبوض آب و برق و گاز مدرسه هم ممنوع است و در صورت اعلام شکایت برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: خانواده ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند به دفاتر رسیدگی به شکایات و تخلفات در ادارات آموزش و پرورش مراجعه و موضوع را گزارش نمایند و یا با ورود به سامانه shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت نمایند تا رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1290

به "دریافت وجه از اولیا در زمان آموزش مجازی مدارس ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وجه از اولیا در زمان آموزش مجازی مدارس ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید