احیای جاده ابریشم سبب احیای تبادلات مالی کشورها می گردد

به گزارش جملات زیبا، مدیر امور بین الملل شهرداری کانجو چین با اشاره به احیای جاده ابریشم گفت: احیای این جاده می تواند به تبادلات مالی کشورها در راستا جاده و همچنین احیای تمدن های کهن یاری کند.

احیای جاده ابریشم سبب احیای تبادلات مالی کشورها می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اتاق بارزگانی اصفهان، یاشن هونگ در ملاقات با رئیس شورای شهر اصفهان و رئیس کمیته توسعه روابط تجاری و مالی خارجی و نمایشگاه های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: راه اندازی خط هوایی در کنار خط دریایی جاده ابریشم می توان به افزایش همکاری های مالی و سرمایه گذاری 2 کشور چین و ایران یاری کند.

وی با اشاره به حمایت سازمان ملل متحد و 5 سازمان تخصصی زیر مجموعه آن از پروژه احیای جاده ابریشم توضیح داد: احیای این جاده می تواند به تبادلات مالی کشورها در راستا جاده و هم چنین احیای تمدن های کهن یاری کند.

مدیر امور بین الملل شهرداری کانجو چین اضافه کرد: رئیس جمهور چین به صورت ویژه خواهان احیای این جاده قدیمی تجارت جهانی است .

اصفهان آماده همکاری مالی و سرمایه گذاری با کشور چین است

رئیس شورای شهر اصفهان در این ملاقات چین را کشوری منظم و منسجم در افق های بلند مدت مالی برشمرد و گفت: اصفهان به عنوان قطب گردشگری ایران آماده همکاری های مالی و سرمایه گذاری با این کشور است .

رضا امینی اضافه کرد: شورای شهر را به عنوان مجلس شهر و اتاق بازرگانی را به عنوان مجلس بخش خصوصی اقتصاد آمادگی همکاری برای توسعه روابط مالی و فرهنگی بین اصفهان و کانجو دارند.

وی با اشاره به خواهرخوانندگی اصفهان با شی آن چین گفت: سایر شهرهای تاریخی و فرهنگی چین می توانند از ظرفیت خواهرخوانندگی اصفهان با شی آن استفاده نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 198

به "احیای جاده ابریشم سبب احیای تبادلات مالی کشورها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای جاده ابریشم سبب احیای تبادلات مالی کشورها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید