18 هزار و 416 داوطلب بوشهری در آزمون سراسری حضور می یابند

به گزارش جملات زیبا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام نمود: 18 هزار و 416 داوطلب بوشهری آزمون سراسری، به مدت چهار روز رقابت خواهند کرد.

18 هزار و 416 داوطلب بوشهری در آزمون سراسری حضور می یابند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام نمود: 18 هزار و 416 داوطلب بوشهری آزمون سراسری، در 10 شهرستان و جزیره خارگ و در گروه های آزمایشی هنر، ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی به مدت چهار روز رقابت خواهند کرد.

شهرستان بوشهر 6318 نفر، جزیره خارگ 126 نفر، تنگستان 666 نفر، جم هزار و 79 نفر، دشتستان چهار هزار و 11 نفر، دشتی هزار و 549 نفر، دیر هزار و37 نفر، دیلم 431 نفر، عسلویه 472 نفر، کنگان هزار و هفت نفر و گناوه 1720 نفر داوطلب دارند.

دانشگاه های بوشهر و آموزش و پرورش برگزاری آزمون سراسری سال 99 را در این استان برعهده دارند. در شهرستان های تنگستان، جم، دشتستان، دشتی، دیر، دیلم، کنگان و جزیره خارگ، آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون است؛ در بوشهر، عسلویه، و گناوه دانشگاه های استان برگزاری این آزمون را برعهده دارند.

در حوزه های امتحانی استاندارد های تدوین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان سنجش آموزش کشور رعایت شده است از جمله اینکه حداقل فاصله ایمنی بین داوطلبان به میزان یک متر و 80 سانتی متر و در بیشتر حوزه های امتحانی بیش از 2 متر در نظر گرفته شده است. همچنین، محل برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری هر جلسه ضد عفونی می گردد و مجریان مجرب در برگزاری آزمون با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی فعالیت خواهند داشت. فضای مناسب با خنک کنندگی مناسب و تهویه مطلوب در نظر گرفته شده است و فرش آغشته به کلر در ورودی حوزه های امتحانی قرار خواهد گرفت.

همچنین، پذیرایی با بطری های بسته بندی شده و کیک با رعایت نکات بهداشتی، تامین فضای مناسب برای داوطلبانی که بر اساس فرم خود ارزیابی دارای نشانه های ابتلا به کرونا باشند و قرار دادن دفترچه سوالات روی دسته جایگاه به جای اینکه روی زمین قرار داده گردد از دیگر مواردی است که رعایت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 642

به "18 هزار و 416 داوطلب بوشهری در آزمون سراسری حضور می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 هزار و 416 داوطلب بوشهری در آزمون سراسری حضور می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید