16 نوبت مراقبت برای بچه ها زیر 5 سال انجام می گردد

به گزارش جملات زیبا، مدیرکل دفتر سلامت جمعیت وزارت بهداشت گفت: برای تمام بچه ها زیر 5 سال اعم از ایرانی و غیر ایرانی 16 نوبت مراقبت تعریف شده است.

16 نوبت مراقبت برای بچه ها زیر 5 سال انجام می گردد

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: با توجه به اهمیت سلامت بچه ها در شکل دهی سلامت عمومی جامعه 12 نوبت مراقبت برای همه بچه ها زیر 2 سال و 16 نوبت مراقبت برای همه بچه ها زیر 5 سال ساکن در جمهوری اسلامی، اعم از ایرانی و غیر ایرانی تعریف شده است. دکتر محمدرضا صائینی اضافه نمود: در این مراقبت ها بیش از 22 خدمت بهداشتی مهم و کلیدی به صورت رایگان ارایه می گردد.

او اضافه نمود: واکسیناسیون بر علیه بیماری های واگیردار یکی از مهمترین این خدمات است. وی ادامه داد: همکاران بهورز ما در منطقه ها روستایی و عشایری برای ارایه این بسته های خدمتی با ساکنان منطقه تحت پوشش خود در ارتباط هستند و خدمات را به صورت فعال ارایه می دهند.

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت بیان نمود: از والدین عزیز ساکن در منطقه ها شهری کشور می خواهم ضمن مراجعه به موقع به پایگاه های سلامت شهری و یا مراکز خدمات جامع سلامت، با تلقیح به موقع واکسن ها سلامت بچه ها خود را تضمین نمایند.

خبرنگاران علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1621

به "16 نوبت مراقبت برای بچه ها زیر 5 سال انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 نوبت مراقبت برای بچه ها زیر 5 سال انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید