کشف جسد نوزاد در خودرو

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - نیرو های امنیتی شهر زرقا جسد یک نوزاد 4 ماهه را در یک ماشین پارک شده در منطقه روسایفا کشف کردند.

کشف جسد نوزاد در خودرو

به گزارش خبرنگاران، یک دختر بچه که به وسیله مادرش و بیش از 4 ساعت در وسیله نقلیه در شهر زرقا، در جنوب امان، مرکز اردن فراموش شده بود، به طرز دردناکی درگذشت. به گفته منابع مطلع، سرویس های امنیتی گزارشی از خفگی یک دختر بچه دریافت نموده اند. به محض رسیدن نیرو های امنیتی به محل، معین شد که یک دختر بچه 4 ماهه در داخل ماشین مادرش که در مکانی برای پارک خودرو ها در منطقه روسایفا در نزدیک شهر زرقا پارک شده بود، جان باخته است.

پس از دستور دادستان عمومی، کالبد شکافی روی بدن این دختر در بخش پزشکی قانونی در بیمارستان شاهزاده فیصل زرقا انجام و معین شد که دلیل مرگ رفلاکس و استفراغ بوده که باعث خفگی وی شده است. سپس برای تکمیل مراحل دفن، جسد به خانواده اش تحویل داده شد.

بر اساس تحقیقات اجرا شده، مادر این دختر کارمند یک اداره دولتی در زرقا است و دو فرزند دیگر دارد. او قبلاً دختر را نزد عمه اش می گذاشت، اما بعد از اینکه او کار پیدا کرد، فرزندش را به محل کار خود می برد. محل کار او دارای یک مهد کودک است که به مراقبت از فرزندان کارکنان موسسه می پردازد، اما او دختر را در جایگاه عقب داخل وسیله نقلیه گذاشته و رفته بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1254

به "کشف جسد نوزاد در خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد نوزاد در خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید