هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره

به گزارش جملات زیبا، . اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید با خبرنگاران همراه شوید تا هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر که در کنار زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل قرار گرفته را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره

اصفهان، شهری تاریخی و پر جاذبه که سالانه جهانگردان زیادی را در خود جای می دهد. مقصدی با تاریخی زنده و جهانی متفاوت که شما را بشدت تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. بی جهت نیست که این شهر را نصف جهان می خوانند در حالی که از تمام جهان مقصد تمام جهانگردان است. شهری پر جاذبه که حرفهای زیادی برای گفتن دارد اگر گوش شنوایی داشته باشید. البته این شهر به واسطه جهانگرد بودن و مهمان پذیر بودن هتل ها و مجموعه های اقامتی بینظیری نیز دارد که در این مقاله ما یکی از این هتل ها و مکان های اقامتی متفاوت را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل پارسیان کوثر اصفهان که یکی از مجموعه های اقامتی و هتل های بسیار با کیفیت اصفهان است.

سرگذشت هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک هتل 5 ستاره است که در مجموعه هتل های پارسیان واقع شده است. آدرس دقیق هتل سی و سه پل، بلوار ملت است که به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. مجموعه هتل های پارسیان در دسته اولین و البته بزرگترین مجموعه هتل های کشورمان هستند که فعالیت حرفه ای خود را در سال 1374 بطور رسمی آغاز گردند. این گروه در مجموع تعداد 21 عدد هتل 3، 4 و 5 ستاره در تمام شهرهای مختلف ایران را مدیریت می نمایند.

هدف این مجموعه قوی و پرکوشش این است که بتوانند خدماتی در سطح جهانی و استاندارد در حوزه های اقامتی، جهانگردی، تفریحی، ورزشی و پذیرایی را به جهانگردان و مهمانان مراجعه نماینده ارائه دهند. این مجموعه متعلق به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد. مجموعه پارسیان در شهرهای دیگر ایران مانند تهران، شیراز، چالوس، رامسر، بم، یزد و اصفهان نیز فعالیت داشته و هتل های خود را توسعه داده اند. ناگفته نماند که این هتل اولین هتی است که توانسته نشان استاندارد ملی را نیز کسب کند.

کلنگ زنی هتل پارسیان کوثر اصفهان بطور دقیق در سال 1347 رسما در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و درست در حاشیه زنده رود زاینده رود و در همسایگی 33 پل که پلی است جا مانده از گذشتگان برای ما، انجام شد و درست بعد از 4 سال در سال 1352 رسما فعالیت خود را در شهر اصفهان رسما آغاز کرد. در آغاز کار این هتل تنها 130 واحد اقامتی داشت و با نام هتل شرایتون فعالیت خود را آغاز کرد که زیر نظر مجموعه هتل های شرایتون بود. یک سال گذشت و نام هتل به هتل کوروش تغییر یافت. هتل پارسیان کوثر اصفهان تنها تا سال 1357 زیر نظر مجموعه هتل های شرایتون بود و بعد از پیروزی انقلاب، نام آن به هتل قدس تغییر یافت. بعد از گذشت یک سال نیز نام خود را به کوثر تغییر داده و فعالیت خود را با این نام ادامه داد.

برای آشنایی با دیگر هتل های این شهر، به صفحه رزرو هتل اصفهان بروید.

امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان با درنظر گرفتن تمامی سلیقه ها سعی نموده است که خدمات مناسبی در شان جهانگردان و مسافران هتل خود ارائه کند. این هتل 5 ستاره از قسمت های متعددی تشکیل شده که در جهت رفاه حال مهمانان خود خدمت رسانی می نمایند. در این قسمت به تشریح این بخش ها و خدمات آن ها خواهیم پرداخت.

خدمات هتل کوثر اصفهان

این هتل 5 ستاره کوشش نموده تا با در نظر گرفتن تمامی خواسته های مسافران آن ها را راضی نگه دارد و به همین علت خدمات ویژه ای از نظر رفاهی، جهانگردی، تجاری، ورزشی و خوراکی برایشان در نظر گرفته است که هر کدام شامل بخش های زیادی می شوند.

خدمات رفاهی

می توانید با خیال راحت ماشینتان را در پارکینگ رو باز یا طبقاتی و مسقف مجموعه پارک کنید و نزد پذیرش شبانه روزی هتل بروید. اگر ساعت ها ورود و خروجتا به هتل با زمان تحویل اتاق تفاوت زیادی داشت چمدان ها و سایر وسایلتان را در انبار چمدان بگذارید و از زمانتان برای گردش در شهر اصفهان بهره ببرید و بعدا آن ها از هتل تحویل بگیرید. خشکشویی لباس ها (با پرداخت هزینه جداگانه)، دستگاه خودپرداز، کافی نت، خدمات منشی گری و واحد ارتباط با مهمان از جمله دیگر خدمات رفاهی هتل کوثر اصفهان هستند.

تمام هتل های اصفهان را با جستجو در صفحه رزرو هتل خواهید یافت.

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک غرفه شیرینی جات دارد که در آن شاهد حضور بیش از 70 نوع کیک و شیرینی مختلف خواهید بود. بهتر است بگوییم در این هتل بخش نان و شیرینی جات با نام پارسوا راه اندازی شده که به غیر از ارائه خدمات به هتل، شما برای جشن ها ومهمانی های خود نیز میتوانید از خدمات این بخش بهره ببرید. رستوران های شش گانه این هتل نیز یکی از جاذبه های دیگر آن است که آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کلوپ ورزشی هتل پارسیان کوثر اصفهان

در هتل پارسیان کوثر اصفهان شما با یک کلوپ مجهز و فضای ورزشی کاملا متفاوت روبرو خواهید بود. استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام تریک، سالن ماساژ، سالن بدنسازی با سیستم تهویه مطبوع کاملا مناسب، کافی شاپ، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی و بعلاوه آرایشگاه روبرو هستید که براحتی تمام نیازهای شما را برآورده نموده و خستگی سفر را از تن شما بیرون خواهند کرد.

بخش سوغات و هدایا در هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی دیگر از بخش های مجذوب کننده در هتل پارسیان کوثر اصفهان بخش خرید سوغاتی است که در این هتل بخوبی خدمات رسانی می گردد. بدون شک اگر از شهر اصفهان با دست خالی به شهر خود برگردید، بازخورد خوبی از اطرافیان نخواهید دید. اگر زمان شما برای گشت شهری و خرید سوغاتی کم و محدود است ما توصیه میکنیم که از فروشگاه هتل خرید کنید. در زون تجاری هتل قسمت های مختلفی برای خرید عطر و ادکلن، پوشاک، طلا، تابلو فرش، نقره جات و صنایع دستی، گز و خوراکی های دلچسب اصفهان وجود دارد که بدون شک نیازهای شما را به برترین شکل ممکن برآورده خواهند ساخت.

اتاق های هتل پارسیان کوثر اصفهان

در هتل پارسیان کوثر اصفهان شم با چند دسته واحد اقامتی مختلف روبرو هستید. اتاق هایی که برای مهمانان مختلف با سلیقه های مختلف آماده شده اند و بدون شک تمامی نظر و سلیقه ها را راضی خواهد نمود. اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و اتاق های اقامتی ساختمان فیروزه شامل اتاق های یک تخته فیروزه، اتاق های دو تخته فیروزه، سوئیت نرمال فیروزه و سوئیت رویال فیروزه که هر کدام تجهیزات و امکانات خواص خود را دارند. در اتاق های بیشترین امکانات رفاهی برای مهمانان لحاظ شده تا از اقامتی مناسب و آرامشی فراوان برخوردار شوند.

در اتاق ها و فضای اقامتی هتل پارسیان کوثر اصفهان تلویزیون، صندوق امانات، روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت و یک مینی سرویس مجهز قرار داده شده است تا شما بدون هیچ زحمتی تمامی امکانات لازم را در اختیار داشته باشید. تحویل اتاق در ساعت 14 و ترخیص اتاق در ساعت 12 انجام خواهد شد. هزینه کودک زیر 6 سال رایگان بوده و برای بچه ها بالای 6 سال، یک نفر اضافه در نظر گرفته می گردد. پذیرش بانوان مجرد نیز تنها با کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است. حداقل 1 شب و حداکثر 30 شب می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل کوثر اصفهان

کوشش شده حداکثر امکانات رفاهی برای مهمانان هتل فراهم گردد تا هنگام اقامت به هر چیزی که نیاز داشتند در دسترسشان باشد. قیمت اتاق های هتل در حال حاضر بین 491٬000 تومان تا 168٬000 تومان تغییر می نماید و برای هر تخت اضافه باید 215٬000 تومان پرداخت کنید. در ادامه لیست این امکانات اتاق های هتل را مشاهده می کنید:

  • صندوق امانات الکترونیکی
  • سیستم ایمنی هشدار واطفاء حریق اتوماتیک
  • تلویزیون هوشمند هتلی
  • سیستم IPTV
  • سیستم BMS
  • برق کشی متصل به کارت مخصوص مهمان ها
  • سیستم تهویه مطبوع با کنترل مرکزی
  • پنجره های دو جداره
  • یخچال
  • مینی بار
  • روم سرویس شبانه روزی
  • تلفن شهری وبین المللی
  • امکان اتصال به اینترنت پرسرعت بی سیم

مجموعه رستوران های هتل پارسیان کوثر اصفهان

در حال حاضر 6 رستوران مختلف داخل هتل آماده پذیرای از مهمانان مجموعه هستند که در ادامه هر کدام از آن ها را همراه با ویژگی هایشان آنالیز می کنیم.

  • رستوران فصلی آبشار: در کنار استخر و باغ سرسبز هتل قرار گرفته و انواع کباب و باربیکیو را سرو می نماید. (ساعت کاری: 20:00 الی 23:30)
  • رستوران سبز: این جا اولین و بزرگ ترین رستوران شهر اصفهان است. سقف آن متحرک بوده و دیواره هایش قابلیت برداشته شدن دارند. داخل رستوران از روغن سرخ کردنی خبری نیستد و انوع استیک، پاستا، پیتزا و غذاهای گیاهی در ظروف چدنی و چوبی آماده و سرو می نمایند.
  • لابی لانج فیروزه: همان طور که از اسمش معین است در لابی ساختمان فیروزه واقع شده است و با انواع نوشیدنی های گرم، سرو، دسر و کیک میزبانان مهمانان هتل و محلی مناسب برای دیدار ها و جلسات محبت آمیز است. (ساعت کاری: 10:00 الی 23:00)
  • رستوران زرین: زرین یکی از رستورن های قدیمی مجموعه است که بیش از 40 سال با غذاهای مختلف ایرانی و خارجی میزبان مهمانان هتل بوده است. (ساعت سرو صبحانه: 6:00 الی 10:00، ناهار: 11:00 الی 16:00، شام: 19:00 الی 23:00)
  • رستوران سنتی سرو: طراحی زیبا و سنتی داشته و شب ها موسیقی زنده در آن اجرا می گردد. داخل رستوران بوفه ای از سالادهای ایرانی، دسر، نوشیدنی ها و دم نوش ها قرار داده شده تا فضای آن بیش از پیش یادآور ایران قدیم باشد. نکته جالب رستوان سرو هنکاری آن با بریانی حاج محمود شفاعت (یکی از معتبرترین و نام آورترین برندهای بریانی شهر اصفهان) است و می توانید طعم آن را همین جا داخل هتل بچشید. (ساعت سرو شام: 20:00 الی 23:30)
  • رستوران پارسه سیمین: ویژگی اصلی پارسه سیمین شبانه روزی بودنش است. هر ساعت که احساس گرسنگی کردید می توانید به آن مراجعه کنید. داخل آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می گردد.

سالن های هتل پارسیان کوثر اصفهان، یک میزبانی بدون نقص

در مجموعه هتل پارسیان کوثر اصفهان 4 سالن مختلف برای قرارها، همایش ها، کنفرانس ها، مهمانی ها و جلسات شما تعبیه شده که همگی دارای تجهیزات به روز و پیشرفته ای هستند. سالن اول سالن میخک است که چیدمان فضای داخلی آن به شکل U بوده و مناسب برای جلسات رسمی و اداری میباشد. البته ناگفته نماند پروژکتور، میکروفن ثابت و متحرک، تریبون و تخته وایت برد است . ظرفیتی برابر با 20 تا 80 نفر را به راحتی پشتیبانی می نماید. سالن بعدی سالن منظره نگین نام دارد که در آخرین طبقه با منظره ای بی نظیر به زنده رود زاینده رود قرار گرفته است. این سالن برای تمامی مراسمات و جشن ها و حتی جشن های نامزدی، عقد و عروسی مناسب است و ظرفیتش از 200 نفر تا 450 نفر متغیر می باشد.

اتاق فکر هتل پارسیان کوثر اصفهان با نام اتاق جلسات فیروزه، یک فضای کاملا مدرن و مجهز است که با ظرفیت 15 نفر امکان برگزاری جلسات مختلف را برای شما فراهم می نماید و در نهایت سالن ترنج که برای برگزاری جلسات گروهی و همایش های شما تعبیه شده و مناسب با درخواست میزبان از مهمانان پذیرایی خواهد نمود. در مجموع هر 4 سالن هتل پارسیان کوثر فضایی امن و ایمن برای شما فراهم خواهند آورد تا از یک میزبانی تمام و کمال و گذراندن اوقاتی خوش با مهمانان خود لذت ببرید.

سالن میخک

سالنی که جایگاه هایش به شکل U چیشده شده اند و مناسب جلسات کاری، همایش یا جلسات آموزشی است. متناسب با کاربری و خواسته شما از مهمانان پذیرایی می گردد و می توانید از امکاناتی شامل سیستم صوت (میکروفن ثابت و بیسیم)، ویدئو پروژکتور، تریبون و وایت برد بهره ببرید. بین 20 تا 80 نفر امکان استفاده همزمان از سالن را دارند.

سالن منظره نگین

سالنی که پنجره هایش منظره فوق العاده زاینده رود و سی و سه پل را دارد و در آخری طبقه هتل ساخته شده است. می توان برای مناسبت ها و اهداف مختلف از جمله مراسم سمینار، همایش، جشن عروسی، جشن عقد و … آن را رزرو کرد. برای مراسم رسمی و کاری ظرفیت سالن 200 نفر برای عروسی 300 نفر و برای جشن عقد حدود 350 تا 400 نفر می باشد.

اتاق جلسات فیروزه

محلی برای برگزاری جلسات کاری با فضایی مدرن است که ظرفیتش محدود بوده و بیش از 15 نفر نمی توانند از آن استفاده نمایند.

سالن ترنج

سالن ترن هم یکی دیگر از مراکز برگزاری جلسات، نشست های گروهی، برگزاری همایش و … هتل است که متناسب با خواسته شما از مهمانانتان پذیرایی می نماید.

آدرس و معینات هتل پارسیان کوثر اصفهان

همان طور که گفتیم هتل کوثر اصفهان نزدیک سی و سه پل و در کنار زاینده رود قرار گرفته است. فاصله آن تا جاذبه های شهر اصفهان به این ترتیب است:

برای رسیدن از فرودگاه شهر به هتل با تاکسی باید 35 دقیقه زمان بگذارید. پیاده 6 دقیقه فاصله 500 متری تا سی و سه پل را طی می کنید. تا کاخ چهل ستون 3.8 کیلومتر (10 دقیقه با ماشین)، تا عمارت عالی قاپو 3.1 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین)، تا بازار اصفهان 4.4 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین) و تا باغ پرندگان 6.4 کیلومتر (14 دقیقه با ماشین) راه در پیش دارید.

در این مطلب هتل کوثر اصفهان همراه با خدمات و ویژگی هایش را آنالیز کردیم و مختصری از تاریخچه این هتل پنج ستاره با بیش از 40 سال سن گفتم. اگر می خواهید هتلی 5 ستاره در شهر اصفهان انتخاب کنید بد نیست سری هم به صفحه معرفی هتل عباسی در اصفهان بزنید و ویژگی این دو هتل را با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید برترین تصمیم را بگیرید. اگر تجربه اقامت در هتل پارسیان کوثر اصفهان را دارید آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

فاصله اماکن مختلف و تاریخی تا هتل پارسیان کوثر اصفهان

فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا میدان نقش جهان 12 دقیقه، تا بازار شهر اصفهان و بعلاوه عمارت عالی قاپو 11 دقیقه، تا کاخ چهل ستون 10 دقیقه، تا سی و سه پل 6 دقیقه، تا مسجد امام اصفهان و کاخ هشت بهشت 8 الی 9 دقیقه و تا آتشگاه 15 دقیقه است. البته این زمان تقریبی برای طی کردن مسافت با اتومبیل در نظر گرفته شده است. بعلاوه فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا نمایشگاه بین المللی و باغ پرندگان 14 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی شهر اصفهان 39 دقیقه، تا مرکز خرید سیتی سنتر 17 دقیقه و تا پایانه مسافربری اصفهان تنها 15 دقیقه است که با اتومبیل طی می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1613

به "هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید