کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان فرهنگسرای رسانه افتتاح شد

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، همزمان با روز خبرنگار، با حضور جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه کتاب و ادبیات، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد در فرهنگسرای رسانه افتتاح شد.

کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان فرهنگسرای رسانه افتتاح شد

در این مراسم علاوه بر خبرنگاران، سیدغلامرضا کاظمی دینان و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه حضور داشتند.

کتابخانه تخصصی دکتر معتمدنژاد از سال 1388 فعالیت خود را در حوزه کتاب های تخصصی رسانه، روابط عمومی، سواد رسانه ای و … شروع نموده و خدمات متعددی را به علاقه مندان ارائه می نماید.

با افتتاح کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان دکتر معتمدنژاد، این بخش نیز به کتابخانه فرهنگسرای رسانه اضافه شده و محفلی برای انتقال مفاهیم ادبی به بچه ها و نوجوانان خواهد بود. این کتابخانه با داشتن بیش از 3 هزار جلد کتاب تخصصی ویژه کودک و نوجوان و سالن مطالعه با ظرفیت 40 نفر پذیرای آنها خواهد بود.

در آئین افتتاحیه این کتابخانه، سیدغلامرضا کاظمی دینان از چهره های باسابقه عرصه روابط عمومی کشور حضور داشت. وی ضمن تقدیر از این اقدام فرهنگسرای رسانه گفت: برای ساخت جامعه فردا باید توجه ویژه ای به آموزش و انتقال مفاهیم مختلف به نسل جوان یعنی کودک و نوجوان داشت. کتاب برترین ابزار برای انتقال این مفاهیم است.

وی اضافه کرد: راه اندازی این کتابخانه و توجه به آن و کوشش برای ارتقای منابع و فضای اختصاص داده شده به کودک و نوجوان می تواند گام مؤثری برای ساخت نسلی قوی از نظر دانش و فرهنگ باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، مهدی شکیبایی گفت: کتابخانه تخصصی دکتر معتمدنژاد با داشتن منابع متعدد، از گذشته در اختیار اهالی رسانه بوده و خواهد بود. همیشه کوشش کردیم تا برنامه های مختلفی را حوزه رسانه به وسیله این کتابخانه برگزار کنیم. زرین قلم که برند برنامه های کتابخانه ای فرهنگسرای رسانه است تا به امروز بیش از 280 جلسه را پشت سر گذاشته و توجه ویژه ای به مراسماتی نظیر رونمایی و نقد و آنالیز کتاب دارد.

وی اضافه کرد: از عموم خانواده ها دعوت می کنم همراه با بچه ها خود به این کتابخانه بیایند و از منابعی که در اختیارشان قرار گرفته است استفاده نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1762

به "کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان فرهنگسرای رسانه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان فرهنگسرای رسانه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید