نقد کتاب راهنمای جامع انیمیشن در دانشگاه سوره برگزار می شود

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه، دومین فصل از جلسات دوشنبه های نقد کتاب سوره را برگزار می کنند. در سومین نشست از فصل دوم این برنامه کتاب راهنمای جامع انیمیشن نوشته ریچارد ویلیامز با ترجمه فرناز خوشبخت به بحث گذاشته خواهد شد. انیمیشن یکی از داغ ترین زمینه های فیلم سازی امروز است - و انیماتور مهمی که پل بین نسل قبلی و نسل نو به شمار می آید، ریچارد ویلیامز است. در طول بیش از چهل سال فعالیت در این حوزه، ویلیامز یکی از مبتکران واقعی بوده است؛ با کسب سه جایزه اسکار از او به عنوان پیوندی بین دوران طلایی انیمیشن دیزنی با دست و انیمیشن رایانه ای نو که انیمیشن پیروز داستان اسباب بازی ها یکی از نمونه های آن است، یاد می شود.

نقد کتاب راهنمای جامع انیمیشن در دانشگاه سوره برگزار می شود

در این جلسه کیارش زندی درباره کتاب به سخنرانی خواهند پرداخت و درباره ویژگی های کتاب برای استفاده در بستر آموزشی سخن خواهد گفت. دبیری نشست را نیز رضا بهمنی برعهده دارد.

این نشست دوشنبه 15 آذرماه (ساعت 18) در آدرس https://sibad.soore.ac.ir/v/show/bookreview برگزار می شود و ورود عموم علاقه مندان آزاد است.

سلسله نشست های دوشنبه های نقد کتاب سوره در راستای اهداف پژوهشی و آموزشی دانشکده هنر دانشگاه سوره متناسب با گروه های آموزشی دایر در دانشکده با انتخاب مکتوبات مناسب می کوشد تا زمینه های توسعه علم و آشنایی دانشجویان را با صاحب نظران توسعه دهد. این نشست ها به صورت برخط برگزار شده و در فصل اول توانست علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند. دوره تازه نیز برای 12 جلسه برنامه ریزی شده است و حوزه هایی از قبیل ادبیات نمایشی، نمایش، عکاسی، فلسفه و نظریه هنر، انیمیشین، هنر اسلامی، نقاشی و گرافیک را دربرخواهد گرفت.

در هرجلسه برای اینکه علاقه مندان فرصت مرور کتاب را داشته باشند، کتاب هفته بعد معرفی و از پوستر آن رونمایی می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1463

به "نقد کتاب راهنمای جامع انیمیشن در دانشگاه سوره برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد کتاب راهنمای جامع انیمیشن در دانشگاه سوره برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید