کبیری در کرمان اطلاع داد: 400 میلیارد تومان به توسعه تعاون استان کرمان اختصاص یافت

به گزارش جملات زیبا، معاون امور تعاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 400 میلیارد تومان برای توسعه بخش تعاون استان کرمان اطلاع داد و گفت: این استان مهد تعاون ایران است زیرا بزرگترین تعاونی ها در آن وجود دارد.

کبیری در کرمان اطلاع داد: 400 میلیارد تومان به توسعه تعاون استان کرمان اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، محمد کبیری روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان، از الکترونیکی شدن تشکیل مجامع تعاونی ها اطلاع داد.

وی گفت: سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی در کشور راه اندازی شده و این مهم نقطه عطفی در تعاونی ها است .

کبیری توضیح داد: نظارت شفاف در این سامانه به خوبی انجام و فاز دوم آن همراه با الکترونیکی برگزار شدن مجامع تعاونی ها در دهه فجر سال جاری رونمایی می گردد.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره این که زیست بوم نوآوری و بخش تعاون در سطح کشور متولد شده که باید پرورش یابد، اظهارکرد: در 11 استان کشور مرکز نوآوری راه اندازی شده و با تامین اعتبار می توانیم این مراکز را افزایش دهیم.

پورابراهیمی نماینده مجلس: اصلاح قانون تعاون در دستور کار کمیسیون مالی است

رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان این که اصلاح قانون تعاون در دستور کار کمیسیون مالی قرار گرفته است، گفت: اتاق تعاون یک طرف تنظیم قانون جدید است و درخواست داریم مدیران، کارشناسان و صاحب نظران در حوزه تعاون نظرات خود را در این زمینه ارائه نمایند.

محمدرضا پورابراهیمی با بیان این که این استان، مرکز تعاونی های کشور و یکی از خاستگاه های نظام تعاون کشور است، اضافه نمود: اقدامات مطلوبی در حوزه تعاونی استان اجرا شده است.

پورابراهیمی با بیان این که جهت گیری های بخش تعاون در حوزه محتوایی باید تغییر یابد، توضیح داد: جای رشته های تعاونی در دانشگاه ها خالی است و این ظرفیت سازی می تواند انجام گردد.

وی بر لزوم اصلاح قانون تعاون تأکید کرد و گفت: زیرساخت های مطالعاتی لازم در این خصوص اجرا شده است و در این جلسه مقرر شد در کارگروه تخصصی بخش تعاون در استان کرمان ظرف سه هفته آینده با نظر معاون تعاون وزیر کار 10 مورد اصلی اصلاح قانون تعاون احصأ و به مجلس شورای اسلامی ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 902

به "کبیری در کرمان اطلاع داد: 400 میلیارد تومان به توسعه تعاون استان کرمان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیری در کرمان اطلاع داد: 400 میلیارد تومان به توسعه تعاون استان کرمان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید