چینیها در قلب اروپا تاکسی هوایی راه اندازی کردند

به گزارش جملات زیبا، مقامات اتریشی مجوز پرواز تاکسی هوایی ای هانگ 216 را صادر کردند. این تاکسی هوایی توسط شرکت چینی ای هانگ فراوری شده است.

چینیها در قلب اروپا تاکسی هوایی راه اندازی کردند

این شرکت چینی در کوشش است تا خدمات تاکسی هوایی خود را در نقاط مختلف دنیا ارائه دهد و سرمایه گذاری گسترده ای در این زمینه در کشورهای اروپایی انجام داده است.

تاکسی های هوایی ای هانگ در اوایل امسال میلادی در اسپانیا به پرواز درآمدند و حالا مجوز پرواز اولین تاکسی هوایی این شرکت در اتریش صادر شده است.

ای هانگ همچنین مجوز پرواز در کل کشورهای اتحادیه اروپا را به دست آورده است. تاکسی های هوایی خودران این شرکت از اوایل سال 2018 پروازهای آزمایشی خود را شروع کردند.

انتظار می رود این تاکسی های هوایی هم برای اهداف دنیاگردی و هم برای جابجایی مسافر در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار بگیرند. به همین منظور پروازهایی آزمایشی در نقاطی از آمریکا، کره جنوبی و دوبی اجرا شده است. آخرین تست تاکسی های هوایی ای هانگ در مارس گذشته در کشور نروژ انجام شد.

تاکسی های برقی خودران هوایی این شرکت ظرفیت دو مسافر را دارند و دارای 16 پره بر روی 8 بازو هستند. این تاکسی ها با هر بار شارژ باتری می توانند 21 دقیقه پرواز نمایند و سرعت حرکت آنها به 130 کیلومتر در ساعت می رسد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 851

به "چینیها در قلب اروپا تاکسی هوایی راه اندازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینیها در قلب اروپا تاکسی هوایی راه اندازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید