چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش جملات زیبا، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، طی اطلاعیه ای از برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت با میزبانی دانشگاه تهران اطلاع داد.

چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران ، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، طی اطلاعیه ای از برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت با میزبانی دانشگاه تهران اطلاع داد.

چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت به وسیله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد. بارگذاری آثار منتخب مرحله دانشگاهی این جشنواره به وسیله کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها به مدت یک ماه از 20 شهریورماه تا 20 مهرماه در حوزه های رقابتی انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، کتاب، اختراع، بخش ویژه و دانشگاه برتر در سامانه جشنواره به آدرس festival.dmsrt.ir امکان پذیر است.

بخش دبیرخانه اجرایی این جشنواره به دانشگاه تهران سپرده شده است. علاوه بر برگزاری آئین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، نشست های تخصصی و بعلاوه کارگاه های آموزشی با هدف آنالیز تجارب و ارائه راه حل ها برای ارتقای نقش و صندلی انجمن های علمی دانشجویی برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است؛ جشنواره بین المللی حرکت به صورت سالیانه و با هدف هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی کشور برگزار می گردد و فعالیت های خلاقانه و برتر انجمن ها به اسم فعالیت های الگو و پیروز منعکس می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1266

به "چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید