چرا بعضی بانک ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده اند؟

به گزارش جملات زیبا، سخنگوی سهام عدالت به اعتراض بعضی از مشمولان سهام عدالت مبنی بر اینکه در ازای فروش سهامشان، بانک ها هنوز پول حاصل از فروش سهام آنها را واریز نکرده است پاسخ داد.

چرا بعضی بانک ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده اند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسین فهیمی درباره شرایط فروش سهام عدالت به وسیله بانک ها گفت: از بین 900 میلیارد تومان ثبت سفارش سهام عدالت تا آخر وقت دوشنبه (19 خرداد) 623 میلیارد تومان به فروش رفته بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این پول ها چه زمانی به حساب سهامداران واریز می گردد، اضافه کرد: بخشی از این سهام به این علت که کارگزار باید شرایط را بسنجد تا باعث ضرر و زیان عرضه نماینده نگردد و همچنین با در نظر دریافت همه شرایط تصمیم بگیرد که به چه نحوی و چه زمانی سهام را بفروشد هنوز به فروش نرفته است، در هر صورت سهام به جامانده به فروش می رود و مبلغ مورد نظر به تدریج به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

فهیمی ادامه داد: بنابراین علت عدم واریز وجه سهام عدالت برای بعضی از سهامداران این است که اولا بخشی از این سهام به فروش نرفته است دوما روزی که بانک، سهام عدالت مردم را به فروش برساند فردای آن روز پول را واریز می نماید.

وی درباره زمان واریز وجه به وسیله کارگزاری ها گفت: اگر سهامداران به وسیله کارگزاری سهام خود را به فروش برسانند کارگزاری دو روز بعد از فروش سهام پول را واریز خواهد نمود.

سخنگوی سهام عدالت در پاسخ به سوالی دیگر که چرا سامانه سهام عدالت به سهامداران به اشتباه پیام خطای شماره تلفن همراه نامعتبر است می دهد، گفت: این مشکل را پیگیری خواهیم کرد.

  • دارندگان سهام عدالت اطلاعات خود را سریعا اصلاح نمایند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 532

به "چرا بعضی بانک ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بعضی بانک ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید