کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟

به گزارش جملات زیبا، فروش گوشی های هوشمند در آمریکا در مقایسه با سه ماهه دوم 2022 با افتی 24 درصدی روبرو شده است.

کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس تحقیقات بازار که از طریق کانتر پوینت (Counterpoint) اجرا شده است، بازار عرضه و فروش گوشی های هوشمند در آمریکا در سه ماهه دوم امسال به میزان چشمگیر 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. این تعجب آور نیست، زیرا این سومین سه ماهه متوالی است که این بازار با کاهش فروش روبرو می شود.

نمودار آماری کانترپوینت از فروش و عرضه گوشی های هوشمند در بازار آمریکا در سه ماهه دوم 2023

تولیدکنندگانی مانند سامسونگ، موتورولا و تی سی ال - آلکاتل TCL-Alcatel بیشترین کاهش را در محموله های ارسالی داشتند. ارسال و عرضه محموله های سامسونگ 37 درصد، موتورولا 17 درصد و تی سی ال - آلکاتل 69 درصد کاهش یافت. جالب توجه است که محموله های ارسالی اپل علیرغم کاهش شدید فروش در بازار گوشی های هوشمند آمریکا تنها 6 درصد کاهش یافته است، بنابراین انتظارات برای سری آیفون 15 آینده همچنان صعودی است. گوگل تنها شرکتی بود که محموله های خود را تا 48 درصد افزایش داد.

اپل با 55 درصد سهم در بازار پیشتاز است، سامسونگ با 23 درصد در رتبه دوم و موتورولا با 9 درصد سهم بازار در سه ماهه دوم 2023 جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

در تضاد کامل با شرایط کلی بازار، گوشی های تاشو عمدتاً به لطف عرصه رقابتی تازه، عملکرد عالی دارند. البته این گوشی ها دیگر فقط شامل سامسونگ نیستند. موتورولا، Razr 40 و 40 اولترای خود را معرفی کرد و گوگل اولین Pixel Fold خود را منتشر کرد. با عرضه گلکسی Z Fold5 و Z Flip5 تازه سامسونگ، انتظار می رود بازار تاشوها در سه ماهه آینده به بالاترین حد فروش در آمریکا برسد.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی های قدیمی اندرویدی و آیفون منبع ثروتی سرشار هستند

تحلیلگران، آشفتگی مالی اخیر را عامل کاهش بازار گوشی های هوشمند می دانند. مردم فقط در مورد ارتقاء مردد هستند و انتظار دارند که نرخ پایین ارتقاء در طول سه ماهه سوم ادامه داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1758

به "کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید