ورودی ها و خروجی های البرز به شدت کنترل می گردد

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در البرز گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان توسط تیم هلال احمر با همکاری نیروی انتظامی استان به شدت کنترل می گردد.

ورودی ها و خروجی های البرز به شدت کنترل می گردد

عزیزاله شهبازی در اولین روز از نوروز 99 در بازدید از مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرستان های استان، با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ سلامت مردم و پیشگیری از حوادث، افزود: براین اساس با توجه به مسئولیت هایی که در ستاد کرونای استان داریم به عنوان فرماندهی این ستاد بازدیدی از شهرستان های استان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان توسط تیم هلال احمر با همکاری نیروی انتظامی استان به شدت کنترل می گردد.

شهبازی با بیان اینکه در استان نقاهتگاه هایی نیز برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند در نظر گرفته شده، گفت: در این راستا اکنون هزار و 500 تخت در البرز شرایط بستری را دارند.

وی افزود: خداقوت می گوییم به تمامی کسانی که مبادی را کنترل می نمایند و آرزوی سلامتی برای مردم را داریم.

استاندار البرز افزود: طبق آمارهای اتخاذ شده از گزارش های ستاد کرونای استان، شرایط تحت کنترل است و اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی در استان به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی معابر و مراکز مختلف استان به صورت مستمر انجام می گردد، گفت: تیم درمان استان به جد پای کار هستند و تولیدنمایندگان مواد ضدعفونی نماینده و بهداشتی نیز همراهی و فعالیت بسیار خوبی دارند.

شهبازی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته رشد بیماری به نسبت روزهای قبل شیب نزولی داشته، افزود: همه در کشور و به تبع آن استان با دستور اکید رئیس جمهور بدنبال اتخاذ تدابیر لازم جهت قطع زنجیره شیوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 372

به "ورودی ها و خروجی های البرز به شدت کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی ها و خروجی های البرز به شدت کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید