هزار کیلومتر راه عشایری خسارت دیده از سیل بازسازی شد

به گزارش جملات زیبا، مدیرکل عشایری کرمان گفت: با کوشش و همکاری حوزه راهداری، هزار کیلومتر از راه های روستایی تخریب شده به علت سیل اخیر در شرق استان به خصوص ریگان اصلاح و بازسازی شد.

هزار کیلومتر راه عشایری خسارت دیده از سیل بازسازی شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رضا نیکزاد اضافه کرد: گرچه بارش رحمت الهی در هفته های اخیر تاثیر مطلوبی بر مراتع به لحاظ افزایش علوفه و تولیدات و فرآورده های دامی داشت ولی موجب خسارت زیادی به راه های عشایری شده بود.

وی اظهار کرد: بارش بی وفقه و شدید باران خسارت های زیادی به راه های اصلی و فرعی مناطق عشایری وارد کرد که کار بازسازی و اصلاح راه ها از 20روز قبل در مناطق روستایی و عشایری شرق استان شروع شد.

مدیرکل عشایری کرمان اعلام کرد: تا به امروز 30درصد از راه های عشایری ریگان بازسازی شده که با اعزام یک دستگاه بولدوزر بقیه راه ها تا قبل از کوچ عشایر بازسازی و بازگشایی خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: وسعت زیاد و پراکندگی جمعیت عشایر ریگان از دلایل تاخیر در بازگشایی راه های عشایری بوده است. به زودی کار بازگشایی اصلاح راه های عشایری ریگان به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل عشایری کرمان اضافه کرد: تا به امروز موردی از ابتلا به کرونا بین عشایر شمال استان مشاهده نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 342

به "هزار کیلومتر راه عشایری خسارت دیده از سیل بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار کیلومتر راه عشایری خسارت دیده از سیل بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید