هایکو ماس: اروپا به روسیه احتیاج دارد

به گزارش جملات زیبا، وزیر امور خارجه آلمان تأکید کرد که اتحادیه اروپا برای حل وفصل مسائل مختلف در عرصه های بین المللی به همکاری با روسیه احتیاج دارد.

هایکو ماس: اروپا به روسیه احتیاج دارد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز دوشنبه در نشست مجازی با وزرای امور خارجه کشورهای حوزه دریای بالتیک تأکید کرد که اتحادیه اروپا در حوزه سیاست خارجی به همکاری روسیه احتیاج دارد و کشورهای اروپایی باید در این زمینه از اصول مشخصی پیروی نمایند.

هایکو ماس در این خصوص توضیح داد: روابط اروپا با روسیه تنها در تحریم علیه این کشور و تمدید تحریم ها خلاصه نمی گردد. اروپا به روسیه احتیاج دارد؛ مثلاً برای حل وفصل درگیری های مختلف مانند آنچه در سوریه و لیبی رخ داده است. ما باید با آنها مصاحبه کنیم، اما در عین حال باید از اصول مشخصی نیز پیروی کنیم.

وزیر امور خارجه آلمان در ادامه با تأکید بر ضرورت هماهنگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در روابط با روسیه، چین و آمریکا گفت: ما در آینده درباره اینکه چگونه سیاست خارجی اتحادیه اروپا را تقویت کنیم تا بین روابطمان با چین و آمریکا توازن برقرار گردد، مصاحبه خواهیم کرد. ما نباید مانند یک توپ در زمین بازی آنها باشیم. برای ما سیاست خارجی مشترک در اتحایده اروپا بسیار حائز اهمیت است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 600

به "هایکو ماس: اروپا به روسیه احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایکو ماس: اروپا به روسیه احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید