نماینده معاون اول رئیس جمهور برای احیای واحد های مالی منصوب شد

به گزارش جملات زیبا، معاون اول رئیس جمهور طی حکمی سید امیر حسین مدنی را به عنوان نماینده خود در راه اندازی و عملیاتی نمودن نهضت احیای واحد های مالی منصوب کرد.

نماینده معاون اول رئیس جمهور برای احیای واحد های مالی منصوب شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی حکمی سید امیر حسین مدنی را به عنوان نماینده خود در راه اندازی و عملیاتی نمودن نهضت احیای واحد های اقتصادی منصوب کرد.

متن حکم به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر سید امیرحسین مدنی

در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خنثی سازی تحریم ها و مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد ساز و کاری منعطف، چابک، جوابگو و مردم پایه جهت رصد محیط و اتخاذ تدابیر و تصمیمات به هنگام و هوشمند با هدف احیاء، نوسازی و فعال سازی واحد های اقتصادی غیرفعال و نیمه فعال با مشارکت جدی مردم و جوانان و استفاده حداکثری از اختیارات، ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های شورا های عالی، ستادها، وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بانکها، شرکت های دولتی، نهاد های عمومی و انقلابی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه اندازی و عملیاتی نمودن نهضت احیاء واحد های اقتصادی منصوب می شوید.

اهم وظایف به توضیح ذیل می باشد:

1- ایجاد بستر مناسب اقتصادی، حقوقی، اجتماعی، فناوری، زیست محیطی جهت نقش آفرینی مردم.

جوانان، حلقه های میانی و بخش خصوصی در شناسایی و احیای واحد های اقتصادی، تولیدی، صنعتی و خدماتی با اولویت منطقه ها کمتر برخوردار.

2- ایجاد ساز و کار های هوشمند لازم جهت به هم رسانی، همسویی، تعامل و هم افزایی فیمابین وزارتخانه ها.

دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهاد های اقتصادی، ستاد ها و شورا های عالی برای پشتیبانی و مانع زدایی در احیاء و فعال سازی واحد های غیر فعال و نیمه فعال.

3-طراحی و پیاده سازی بستر نرم افزاری و مدیریتی لازم جهت مشارکت مردم، اعضای هیات علمی دانشگاهها، نخبگان دانشگاهی و صنعتی و نهاد ها و دستگاه های اجرایی.

4- طراحی بستر مناسب و چابک جهت بهره گیری از شیوه های نوین و دانش بنیان در تأمین اقتصادی، بازاریابی، فناوری، مدیریتی و حقوقی به منظور ارتقا بهره وری واحد های اقتصادی.

5- رصد، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه های فوق الذکر و گزارش دهی دوره ای.

بدیهی است کلیه دستگاه های ذیربط در محدوده این حکم موظف به همکاری و هماهنگی لازم می باشند. امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی گری، مردمداری، پاکدستی و فساد ستیزی و قانون مداری دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله پیروز و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1499

به "نماینده معاون اول رئیس جمهور برای احیای واحد های مالی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده معاون اول رئیس جمهور برای احیای واحد های مالی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید