شکست ذوب آهن مقابل پالایش نفت

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران/اصفهان هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال با شکست ذوب آهن مقابل تیم پالایش نفت آبادان همراه بود.

شکست ذوب آهن مقابل پالایش نفت

تیم های ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال امروز (پنج شنبه 10 بهمن) از ساعت 17:20 در ورزشگاه ملت به مصاف هم رفتند که در سرانجام تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 65 بر 59 مغلوب پالایش نفت آبادان شد .

برای تیم ذوب آهن سیامک ترابی خواه، مجتبی رجایی، محمد زارعی، جاناتان داگ بو، حسین مکاریان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوش دونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری و نمانیا بسوویچ بازی کردند.

برای تیم پالایش نفت آبادان محمد شهریان، مهدی مرادی نسب، نیما عامرپور، وحید حاجیان، سعید محمدی، سعید داور پناه، هادی ثابتی نژاد، رضا رنجبر، مهدی ترابی، سهیل شغیب، محمد خالقی فر و بابک نظافت به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگاران، ذوبی ها بازی را خوب آغاز کردند و با 6 امتیاز از حریف خود پیش افتادند، اما آبادانی ها رفته رفته خود را پیدا کردند و این اختلاف را کاهش دادند. در سرانجام کوارتر نخست این تیم ذوب آهن بود که با نتیجه 16 بر 13 پیروز شد.

در کوارتر دوم این پالایشی ها بودند که با تکیه بر پرتاب های خوب 3 امتیازی خود و استفاده از اشتباهات تیم ذوب آهن توانستند امتیازات از دست رفته را جبران کنند و نیمه نخست را با نتیجه 35 بر 29 بر ذوب آهن غلبه کنند.

ذوبی ها در کوارتر سوم در حمله اشتباهات فراوانی داشتند و پالایشی ها به خوبی از حملات خود استفاده کردند و توانستند با نتیجه 51 بر 40 ذوب آهن را در این کوارتر نیز مغلوب کنند.

شاگردان حاتمی که نمی خواستند در این دیدار خانگی مغلوب تیم پالایش نفت آبادان شوند در کوارتر سرانجامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما نتوانستند به پای حریف خود برسند و در سرانجام با نتیجه 65 بر 59 در این بازی شکست خوردند.

حواشی

این دیدار قرار بود ساعت 17 آغاز شود، اما به دلیل اینکه بازی تیم های ذوب آهن و سایپا در لیگ برتر والیبال بانوان طولانی شده بود، با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد.

ایمان زندی بازیکن تیم ذوب آهن که به دلیل مصدومیت در چند دیدار اخیر تیمش را همراهی نکرد در این بازی نیز به دلیل مصدومیت غایب بود و از نزدیک نظاره گر بازی تیمش بود.

حدود 400 تماشاگر زن و مرد این بازی را در سالن ملت اصفهان تماشا کردند.

جواد داوری رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان به همراه برخی پیشکسوتان بسکتبال اصفهان از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

در کوارتر سوم مهران حاتمی و نیمکت نشینان ذوب آهن به شدت به تصمیمات داوری معترض بودند و به دلیل اعتراضات مکرر هواداران ذوب آهن برای دقایقی وقفه در بازی ایجاد شد.

در اواخر کوارتر سوم داور مسابقه به دلیل اعتراضات هواداران ذوب آهن برای دومین بار برای دقایقی در بازی وقفه ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 223

به "شکست ذوب آهن مقابل پالایش نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ذوب آهن مقابل پالایش نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید