سفر به یونان ، کشوری تاریخی و پر رمز و راز در اروپا (تور یونان ارزان)

به گزارش جملات زیبا، یونان از کشورهای تماشای و ایده آل برای سفر محسوب می گردد و تماشای های یونان بی شمار هستند. این کشور نه تنها جذابیت های منحصر به فردی چون سواحل زیبا، معماری های خیره کننده و جاذبه های تاریخی دارد بلکه هزینه سفر به یونان نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین تر و مناسب تر است. یونان جز کشورهای پرجنب و جوش و دارای مردمی خون گرم و شاد می باشد. این کشور زادگاه بازی های المپیک، فلسفه، علوم سیاسی، دموکراسی و انواع نمایشنامه نویسی است. برای تماشا تماشا جاذبه های گردشگری یونان و سفری خاطره انگیز با ما همراه باشید.

سفر به یونان ، کشوری تاریخی و پر رمز و راز در اروپا (تور یونان ارزان)

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

جزیره میکونوس: بین المللی ترین جزیره

میکونوس معروف ترین جزیره یونان به شمار میرود و معروفیت آن به علت زندگی شبانه هیجان انگیز، سواحل تماشای و آرامش بخش آن است. میکونوس جز توریستی ترین و بین المللی ترین جزیره های دریای اژه است. بسیاری از هنرمندان مشهور و بزرگ ترین ستاره های موسیقی و سینما در جزیره میکونوس زندگی می نمایند. برای لذت بردن از سفر به یونان حتما از این جزیره تماشا کنید.

آکروپولیس: نماد ملی

درشمال شرق پارتنون در آتن واقع شده است. اگرچه یونان دارای آکروپلیس های دیگری نیز هست اما اهمیت آکروپلیس آتن بسیار زیاد است زیرا برای مردم آتن یک نماد ملی به شمار می آید. این مجموعه با استفاده از علم ریاضی و هندسه بسیار دقیقی ساخته شده است. بدون شک تماشا آن سفر خاطره انگیزی به یونان را برای شما به ارمغان می آورد.

جزیره سانتورینی: رویایی ترین جزیره

یکی از مشهورترین جزیره های دریای اژه، سانتورینی است. علت معروفیت آن خانه های سفید با سقف های آبی می باشد که زیبای غیر قابل باوری به این جزیره می بخشد و به نوعی این خانه ها و این نوع معماری یکی از جاذبه های گردشگری یونان به شمار می آید. نام سنتی سانتورینی، ثرا (thera) می باشد. سانتورینی در گذشته شاهد فوران آتشفشان بزرگی بود که بخش هایی از این جزیره به علت فوران همین آتشفشان ایجاد شده است. حتما با سفر کردن و گردش در این جزیره رویایی سفری خاطره انگیر به یونان را برای خود بسازید.

حتما در فستیوال هلنیک (hellenic festival) شرکت کنید!

یکی از مشهورترین فستیوال های یونان، هلنیک است که در فصل تابستان همراه با موسیقی بین المللی و محلی، پایکوبی و انواع نمایش برگزار می گردد. این فستیوال در یکی از زیباترین سالن های باستانی و تاریخی جهان، سالن آمفی تئاتر اودئون هردوس آتیکوس (Odeon Herodes Atticus) در شهر آتن برگزار می گردد. یکی دیگر از مکان های تاریخی که فستیوال هلنیک در آن برگزار می گردد، سالن تئاتر باستانی اپیداروس (Theatre of Epidaurus) در غرب آتن بوده که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده می باشد. با شرکت در این فستیوال تجربه تازه ای از این شهر باستانی را کسب کنید.

صخره های متئورا: صخره های معلق

این صخره های زیبا و تماشای در یونان جز آثار جهانی یونسکو هستند که سالانه گردشگران زیادی را جذب می نمایند. متئورا به معنی صخره های متعلق در هواست. در گذشته راهبان برای رفتن به اینجا باید مدت زمان زیادی کوهنودی می کردند تا برای ارتباط با خدا و دوری از بشر به این صخره ها برسند اما اکنون گردشگران برای رفتن به این مکان می توانند از پله های سنگی دست ساز استفاده نمایند. برای داشتن سفر به یونان از این صخره ها تماشا کنید. توصیه می کنیم حتما از کفش و وسایل کوهنوردی برای لذت بردن از این جاذبه در بین جاذبه های گردشگری یونان بهره ببرید.

دلفی: شهر باستانی و از تماشای های یونان

بعد از آکروپلیس آتن، شهر باستانی دلفی از محبوب ترین مکان های باستانی و مجذوب کننده یونان به شمار می رود. در گذشته یونانیان معتقد بودند که دلفی مرکز زمین و متعلق به خدای آپولو است و به نوعی آن را سرزمین وحی می دانستند. امروزه نیز اهمیت این شهر باستانی و تاریخی از بین نرفته و دلفی از میراث جهانی جهانی یونسکو به شمار می آید. این شهر تاریخی و پر از داستان های عجیب برای خیلی از آدم ها مجذوب کننده است و برای سفری خاطره انگیز به یونان از دلفی در بین تماشای های یونان بازدید کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1670

به "سفر به یونان ، کشوری تاریخی و پر رمز و راز در اروپا (تور یونان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به یونان ، کشوری تاریخی و پر رمز و راز در اروپا (تور یونان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید