تور روسیه ارزان: فرایند تأیید اسپوتنیک ادامه می یابد، بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از کارخانه فراوری واکسن روسیه در آینده نزدیک

به گزارش جملات زیبا، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت ممکن است بزودی در زمینه واکسن اسپوتنیک وی از روسیه تماشا نمایند.

تور روسیه ارزان: فرایند تأیید اسپوتنیک ادامه می یابد، بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از کارخانه فراوری واکسن روسیه در آینده نزدیک

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، یک منبع مطلع به خبرگزاری تاس گفته است، کارشناسان سازمان جهانی بهداشت ممکن است به زودی در زمینه واکسن اسپونتیک وی از روسیه تماشا نمایند.

به طور خاص، سازمان جهانی بهداشت اعلام نموده که منتظر داده های اضافی از فراوری نماینده واکسن است و فرایند آنالیز پس از آن ادامه خواهد یافت.

این منبع مطلع گفته است، مذاکرات بین فراورینمایندگان واکسن اسپونتیک وی و سازمان جهانی بهداشت در خصوص تأیید واکسن روسیه در ادامه دارد و ممکن است یک نماینده WHO دوباره و در زمان نزدیک به روسیه سفر کند.

این منبع گفت: تفسیر رسمی سازمان جهانی بهداشت عملاً بیانیه جارباس باربوسا، یکی از مدیران ارشد سازمان جهانی بهداشت (WHO) در قاره آمریکا را رد می نماید.

جارباس باربوسا هفته گذشته گفته بود، به علت تشخیص چندین خطا در فراوری واکسن اسپوتنیک وی درکارخانه های محل فراوری آن در روسیه، فرایند تایید این واکسن در سازمان بهداشت جهانی متوقف شده است.

سازمان جهانی بهداشت در اوایل امسال چهار مورد از هفت خط فراوری روسیه را آنالیز کرد و در خصوص یکی از آنها اظهاراتی را بیان نمود؛ وزارت صنعت و تجارت روسیه در آن موقع گفت که پس از رفع شدن مشکل ذکر شده از سوی WHO، متخصصان این سازمان قادر خواهند بود بازرسی مجدد از این خط فراوری را انجام دهند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1282

به "تور روسیه ارزان: فرایند تأیید اسپوتنیک ادامه می یابد، بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از کارخانه فراوری واکسن روسیه در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: فرایند تأیید اسپوتنیک ادامه می یابد، بازدید کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از کارخانه فراوری واکسن روسیه در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید