روستا های بالای 10 خانوار دائم چهارمحال و بختیاری برق کشی شده اند

به گزارش جملات زیبا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون تمامی روستا های بالای 10 خانوار دائم استان برق کشی شده اند، اما برای روستا های زیر 10 خانوار که هنوز از امکان برق برخوردار نشده اند دیزل ژنراتور و پنل خورشیدی توزیع شده است.

روستا های بالای 10 خانوار دائم چهارمحال و بختیاری برق کشی شده اند

مجید فرهزاد با بیان اینکه 100 درصد منطقه ها شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردارند، اضافه نمود: تمامی روستا های بالای 10 خانوار دائم استان برق کشی شده است، اما برای روستا های زیر 10 خانوار که هنوز از امکان برق برخوردار نشده اند دیزل ژنراتور و پنل خورشیدی توزیع شده است.

وی گفت: طول شبکه های توزیع برق استان تا سرانجام سال 1400 به 12 هزار و 43 کیلومتر رسید که از این مقدار 6 هزار و 733 کیلومتر طول شبکه های فشار میانه و 5 هزار و310 کیلومتر طول خطوط فشار ضعیف است.

بیشتر بخوانید

فرهزاد با اشاره به اینکه پارسال به مقدار 142 کیلومتر به طول شبکه های برق رسانی استان اضافه نموده شده است، گفت: تعداد پست های توزیع برق سطح استان نیز 9 هزار و 265 دستگاه است که از این تعداد 261 دستگاه پست توزیع در سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق، ظرفیت پست های توزیع استان را هزار و 161 مگاولت آمپر خاطرنشان کرد و اضافه نمود: تعداد مشترکین برق در حال حاضر به 400 هزار مشترک رسیده که رشد سه درصدی را درپی داشته است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1626

به "روستا های بالای 10 خانوار دائم چهارمحال و بختیاری برق کشی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستا های بالای 10 خانوار دائم چهارمحال و بختیاری برق کشی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید