ایران یکی از 20 مقصد برتر گردشگری 2017 است ، مردم هیچ کشوری به اندازه ایرانی ها مهمان نواز نیستند

به گزارش جملات زیبا، پایگاه بلومبرگ در گزارشی نوشت که ایرا جزو 20 کشوری است که توصیه می گردد در سال 2017 حتماً از آن بازدید گردد.

ایران یکی از 20 مقصد برتر گردشگری 2017 است ، مردم هیچ کشوری به اندازه ایرانی ها مهمان نواز نیستند

با مسافرت به عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، پایگاه اینترنتی بلومبرگ در گزارشی تحت عنوان مکان هایی که در 2017 باید به آن ها سفر کنید، ایران را جزو 20 مقصد گردشگری 2017 قرار داد.

در این گزارش، نوشته شده بود، برای مسافران بی باک این سؤال پیش می آید که آیا باید به ایران سفر نمایند یا خیر و سپس شرح داد که فرایند درخواست ویزا طولانی و پیچیده است، گردشگران آمریکایی، انگلیسی و کانادایی باید راهنما داشته باشند و در ضمن باید قوانین مربوط به پوشش را رعایت کرد، اما حرف ما را بپذیرید، که تحمل این دشواری ها ارزشش را دارد.

بلومبرگ با انتشار تصویری از کلیسای وانک اصفهان، به بعضی از جاذبه های ایران از جمله بازار کرمان و مساجد اصفهان و مکان های باستانی همچون پرسپولیس که قدمت آن به 500 قبل از میلاد مسیح می رسد، اشاره نموده است.

برایان آلن متخصص امور آسیا در موسسه مونتین تراول سوبک می گوید: اینها مکان هایی هستند که در هیچ نقطه دیگر جهان نظیر آن ها را پیدا نمی کنید و نمونه های مشابه آن ها هم در افغانستان و سوریه به طرز ناراحت نماینده ای نابود شده اند.

بلومبرگ با افسانه ای توصیف کردن غذای ایرانی و مهمان نوازی مردم ایران، به نقل از آلن نوشته است: یک هنجار فرهنگی در ایران وجود دارد مبنی بر اینکه مهمان حبیب خدا است. اغلب از افراد مختلف می شنوم که می گویند همه جای جهان را دیده اند، اما هیچ کجا مثل آنجا [ایران] مورد استقبال قرار نگرفته اند.

بلومبرگ توصیه نموده بود که زمان مناسب برای سفر به ایران اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر مناسب است زیرا در این ماه ها هوا برای گردش مناسب است.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 226

به "ایران یکی از 20 مقصد برتر گردشگری 2017 است ، مردم هیچ کشوری به اندازه ایرانی ها مهمان نواز نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران یکی از 20 مقصد برتر گردشگری 2017 است ، مردم هیچ کشوری به اندازه ایرانی ها مهمان نواز نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید