راه حل درد زانو را با رادیو یاد بگیرید

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - برنامه نفس دوم که روزهای پنجشنبه ساعت 9 و 10 دقیقه از رادیو سلامت روانه آنتن می گردد، کوشش دارد به مخاطبین حرکت های ورزشی را آموزش بدهد و فردا 25 شهریور ماه به درد زانو می پردازد.

راه حل درد زانو را با رادیو یاد بگیرید

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره شرح می دهد: برنامه نفس دوم با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی فراوری و روانه آنتن می گردد. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت 9 و 10 دقیقه به مدت 45 دقیقه به تهیه کنندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می گردد.

وی ادامه می دهد: در برنامه روز پنجشنبه 25 شهریور ماه به موضوع درد زانو می پردازیم و به مستمعین آموزش داده می گردد که برای حل این درد تردمیل بهتر است یا دوچرخه؟ در این برنامه کارشناس شرح لازم را به مخاطبان ارائه می دهد و مستمعین می توانند سئوالات خودشان را پیرامون درد زانو بپرسند.

برنامه نفس دوم شامل آیتم های مختلف اعم از آیتم لطفا چند لحظه (روانشناسی ورزشی)، بازی های محلی و ... است. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات مستمعین پاسخ می دهند. کارشناسان برنامه متخصصان پزشکی ورزشی همانند امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی، مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1268

به "راه حل درد زانو را با رادیو یاد بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل درد زانو را با رادیو یاد بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید