راهنمای سفر به اصفهان با سامتیک

به گزارش جملات زیبا، بلیط اتوبوس یکی از گزینه هایی است که دوستداران سفر و کسانی که اهل گشت و گذار هستند، برای اینکه همواره در سفر باشند و در عین حال هزینه و مخارج به شکل مالی برای آنها پیش برود به آن توجه می نمایند.

راهنمای سفر به اصفهان با سامتیک

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سفر به اصفهان که همه ما آن را به نصف دنیا می شناسیم به دلیل جاذبه های دیدنی فراوان، همواره هواداران زیادی داشته و دارد. از این رو برای کاهش هزینه ها در سفر بلیط اتوبوس تهران به اصفهان یک انتخاب بسیار مناسب است. اصفهان با توجه به شاهکارهای تاریخی، فرهنگی و تفریحی متنوع، یکی از توریستی ترین شهرهای ایران نه تنها برای گردشگران داخلی، بلکه برای گردشگران خارجی است. اصفهان بعد از تهران و مشهد با 2 میلیون نفر جمعیت سومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران به شمار می رود.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

راهنمای سفر به اصفهان

مسافت تهران تا اصفهان در کل 450 کیلومتر است که در شرایط عادی (بدون بارندگی و بارش برف و حوادث غیرمترقبه) با اتوبوس 6 ساعت طول خواهد کشید و جهت آن از جاده قم می گذرد. با توجه به فاصله نسبتا کوتاه جهتاگرمی خواهید راحت تر سفر کنید، یکی از بهترین گزینه ها اتوبوس VIP (وی آی پی)است.

شهر اصفهان دارای چهار ترمینال اتوبوسرانی است که لیست تمامی ترمینال های این شهر به توضیح زیر است:

پایانه کاوه: در شمال شهر اصفهان و در خیابان کاوه، بعد از پل چمران قرار گرفته است. بیشتر سفرهای اتوبوسی از بیشتر شهرهای ایران به مقصد این پایانه انجام می گردد و در واقع اصلی ترین پایانه مسافربری شهر بحساب می آید.

پایانه زاینده رود: در غرب اصفهان، پل وحید، در بلوار میرزاکوچک خان جنگلی قرار گرفته است.

پایانه جی: در شرق اصفهان و در خیابان جی، ابتدای خیابان همدانیان قرار گرفته است. مسافرهای شهرهای تهران و یزد به مقصد اصفهان توسط این پایانه پشتیبانی می شوند.

پایانه صفه: این پایانه در جنوب شهر و در ابتدای جاده اصفهان، خیابان آزادی، ابتدای هزار جریب واقع شده است. این پایانه دومین پایانه مطرح این شهر به حساب می آید.

مکان های دیدنی و سوغاتی های اصفهان

اصفهان جاهای دیدنی متنوع و جذابی دارد که قطعا نمی توان همه آنها را طی یک سفر دید. میدان نقش دنیا، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی و چهارباغ خواجو، کاخ های هشت بهشت و چهلستون، سی و سه پل، پل خواجو و پل شهرستان، کلیسای وانک، منارجنبان، پارک جنگلی ناژوان، آکواریوم اصفهان، باغ های گل متعدد، کوه صفه و … از جاذبه های گردشگری اصفهان هستند.

بنابراین شاید بهتر این است که قبل از سفر به این شهر برنامه ریزی مناسب و دقیق داشته باشید و راهنمای کامل سفر به اصفهان را مطالعه کنید. اگر قصد تهیه سوغاتی دارید، اولین گزینه قطعا گز است. معروف ترین انواع گز اصفهان، گز آردی، لقمه ای، سوهانی، شکلاتی و .. هستند. گزینه بعدی پولکی است. اگر اهل فرهنگ و هنر هم باشید می توانید به بازارهای سنتی اصفهان رفته و از صنایع دستی مختلف مثل میناکاری، خاتم کاری و … دیدن کنید. سفر سلامت!

هر زمان از شبانه روز که تصمیم به سفر به سمت اصفهان گرفتید، می توانید خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اصفهان از وب سایت سامتیک را امتحان کنید. روش دیگر مراجعه حضوری به پایانه جنوب (خزانه بخارایی)، پایانه بیهقی (آرژانتین) یا پایانه غرب (آزادی) و خرید بلیط اتوبوس به صورت حضوری است.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 304

به "راهنمای سفر به اصفهان با سامتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به اصفهان با سامتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید