خبرنگاران بچه ها و نوجوانان در خانه تنها نیستند

به گزارش جملات زیبا، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کرمانشاه از راه اندازی پیک امید مجازی اطلاع داد و گفت: در دوران قرنطینه مربیان کانون با فراوری و انتشار برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و انتشار آنها در فضای مجازی، بچه ها و نوجوانان را فراموش نکرده اند.

خبرنگاران بچه ها و نوجوانان در خانه تنها نیستند

جهت دریافت خدمات طراحی الاچیق در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مهناز فتاحی روز چهارشنبه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، به خبرنگار خبرنگاران گفت: با تصمیم مسوولان ارشد کانون کشور و همراهی مربیان کانون پرورش فکری در سراسر کشور، طرح گسترده فراوری و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با عنوان پیک امید مجازی به صورت داوطلبانه به اجرا در آمده است.

وی اضافه کرد: کانون قبلا در شرایط بحرانی دیگری مثل سیل و زلزله نیز در کنار بچه ها و نوجوانان بوده و برنامه های مختلفی را برای آنها برگزار نموده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه گفت :برنامه های فراوریشده در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه پس از تایید کارشناسان، در شبکه های مختلف اجتماعی در حال انتشار است و این برنامه ها با جدیت تا سرانجام تعطیلات اعلام شده از سوی دولت ادامه خواهد داشت.

فتاحی گفت: بر همین اساس، در اجرای این طرح، همکاران و مربیان پرتلاش کانون استان کرمانشاه، با وجود تعطیلی مراکز کانون در روزهای شیوع بیماری کرونا، در منزل اقدام به تهیه و انتشار فعالیت های تصویری در حوزه های قصه گویی، کاردستی، ادبی، انیمیشن، کتاب خوانی، و...نموده اند.

وی در سرانجام یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای استفاده از فراوریات فیلم، انیمیشن و آموزش های خلاقانه و داوطلبانه مربیان کانون در ایام تعطیلی مدارس به سایت omid.kpf.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 262

به "خبرنگاران بچه ها و نوجوانان در خانه تنها نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بچه ها و نوجوانان در خانه تنها نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید