خبرنگاران ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا

به گزارش جملات زیبا، تهران-خبرنگاران- علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: بیش از 3/2 هزار میلیارد ریال تسهیلات 9 درصد به شرکت های دانش بنیان و فناور آسیب دیده از کرونا اعطا شد.

خبرنگاران ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا

به گزارش خبرنگارانبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، علی وحدت اضافه کرد: صندوق در مجموع به 484 شرکت آسیب دیده اعم از دانش بنیان، فناور، خلاق و شتابدهنده مبلغ سه هزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 9 درصد با دوره بازپرداخت 24 ماهه اعطا کرد.

به گزارش خبرنگاران،رهبر معظم انقلاب در پیغام نوروزی خود تاکید داشتند که شعار انقلابی جهش فراوری سال جاری باید با حمایت همه جانبه و برطرف موانع کاملاً محقق گردد، لذا ما در صندوق نوآوری با تقویت فرایند گذشته سعی در تحقق شعار سال جاری داریم.

وی گفت: امیدواریم با حمایت مجلس بتوانیم ضمن پشتیبانی بیشتر از شرکت های دانش بنیان و فناور و مانع زدایی از راستا فعالیت آن ها، به تحقق شعار سال جاری یاری کنیم.

وحدت با اشاره به پیغام نوروزی رئیس جمهوری، اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان به ویژه در فراوری تجهیزات پزشکی، دارو و واکسن خوش درخشیدند و مایه سربلندی ملت ایران شدند، لذا با قاطعیت و با صدای رسا اعلام می کنیم هیچ احتیاج فناورانه ای در کشور وجود ندارد که ما نتوانیم به وسیله شرکت های دانش بنیان آن را حل کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1039

به "خبرنگاران ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید