تور سریلانکا: مرزهای سریلانکا از اواسط تابستان برای گروه های کوچک گردشگری باز می گردد

به گزارش جملات زیبا، مقامات گردشگری جزیره سریلانکا، واقع در جنوب آسیا در آخرین بیانیه خود اعلام کردند که مرزهای این کشور از تاریخ 11 مرداد به روی گروه های کوچک گردشگری بازخواهد شد.

تور سریلانکا: مرزهای سریلانکا از اواسط تابستان برای گروه های کوچک گردشگری باز می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

با کاهش نرخ شیوع ویروس کرونا در بعضی از نقاط دنیا، بسیاری از کشورها تصمیم دارند به زودی مرزهای خود را به روی جهانگردان بین المللی باز نمایند تا شرایط کم کم به حالت عادی بازگردد. تاریخ بازگشایی و جزئیات مربوط به سفر و جهانگردی در هر کشوری فرق دارد.

یک مقام رسمی جهانگردی در کشور سریلانکا اظهار نموده است که این کشور میخواهد از تاریخ یکم اوت (11 مرداد) به گروه های کوچک جهانگردی، اجازه ورود دهد. کیمالی فرناندو (Kimali Fernando)، رئیس دفتر توسعه جهانگردی سریلانکا که یک نهاد دولتی به شمار می آید، در آخرین اظهارات خود، گزارش بازگشایی سریلانکا در میانه ماه ژوئن (اواخر خرداد) را تکذیب کرد.

به گفته فرناندو، گروه های کوچک مسافران از سراسر دنیا از ماه اوت اجازه دارند به سریلانکا سفر نمایند و در هتل های پنج ستاره ای که اقدامات ایمنی دقیقی در آن ها اعمال شده است، اقامت نمایند.

فرناندو تایید کرد که جهانگردان برای سفر به سریلانکا باید گواهی عدم ابتلا به ویروس کووید 19 را به همراه داشته باشند؛ مدرکی که به وسیله دولت آن ها یا یک آزانس معتبر صادر شده باشد. مسافران بعلاوه باید انتظار غربالگری ویروس کرونا در فرودگاه در بدو ورود را داشته باشند.

فرناندو اضافه نمود:

از این پس از ورود مسافرانی که تنها به سریلانکا سفر می نمایند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

طبق گزارش های دولت سریلانکا، روز شنبه، تنها 20 مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا در کشور مشاهده شد و مجموع مبتلایان تا به امروز، 1,613 نفر و آمار مرگ و میر، تنها 10 نفر است.

سریلانکا سال گذشته، میزبان حدود دو میلیون جهانگرد بود و سهم صنعت جهانگردی در فراوری ناخالص این کشور (GDP)، حدود 11 درصد است.

راجاپاکسا (Rajapaksa)، رئیس جمهور سریلانکا در ملاقات با نمایندگان صنعت جهانگردی در این ماه در خصوص پیشنهادها و طرح های آن ها صحبت کرد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1518

به "تور سریلانکا: مرزهای سریلانکا از اواسط تابستان برای گروه های کوچک گردشگری باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا: مرزهای سریلانکا از اواسط تابستان برای گروه های کوچک گردشگری باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید