خانه نشینی زیدان آسیا در ایام کرونا؛ مجتبی جباری هم از خانه بیرون نرفت

به گزارش جملات زیبا، پیشکسوت استقلال در روز های بهاری سال 1399 در خانه مانده و قید تفریح بیرون از خانه را زده و وقتش را کنار فرزندانش سپری می نماید.

خانه نشینی زیدان آسیا در ایام کرونا؛ مجتبی جباری هم از خانه بیرون نرفت

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

گروه ورزشی دانشجو، مجتبی جباری ستاره سالهای اخیر تیم استقلال که طرفداران به او لقب زیدان آسیا داده اند نیز این روزها مانند دیگر سلبریتی های فوتبالی متأهل و به ویژه بچه دار در خانه مانده و فارغ از هر اتفاقی بیرون از محیط منزل ساعتها و دقایقش را با دو پسرش سپری می نماید.

ماهور و هرمان جباری که البته پیش از این هم پدر را به اندازه کافی می دیدند در این هفته ها که به دلیل شیوع بیماری کرونا همه خانه نشینی را پیشه نموده و کوشش می نمایند به ندرت از خاننه بیرون بروند ساعات بیشتری را با پدر سپری می نمایند.

جباری در همین باره به خبرنگار دانشجو گفت: شرایط تنها در ایران اینگونه نیست و در همه جای جهان مردم در خانه ها مانده اند تا زنجیره انتقال بیماری را قطع نمایند. من حتی نتوانستم در مراسم ترحیم پدر دوست صمیمی ام (علیرضا منصوریان) شرکت کنم. البته از این بابت خیلی ناراحت شدم چون آقای منصوریان در روزهای فوت پدرم کنارم بود و من هم دوست داشتم در این روزها کنارش باشم.

با این همه مجتبی جباری این روزها در منزل وقتش را با خواندن کتاب، دیدن فیلم و البته وقت گذارنی با پسرانش سپری می نماید و از این بابت مسرور است که به سهم خودش در کاهش بیماری کرونا تأثیر مطلوب و مثبت داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 317

به "خانه نشینی زیدان آسیا در ایام کرونا؛ مجتبی جباری هم از خانه بیرون نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه نشینی زیدان آسیا در ایام کرونا؛ مجتبی جباری هم از خانه بیرون نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید