حرم ها و اماکن مقدسه تا نیمه ماه رمضان بسته خواهند بود

به گزارش جملات زیبا، رئیس دفتر رئیس جمهور از تصمیم قبلی ستاد مقابله با بیماری کرونا در ارتباط با حرم های مطهر و اماکن مقدسه تا 15 اردیبهشت اطلاع داد.

حرم ها و اماکن مقدسه تا نیمه ماه رمضان بسته خواهند بود

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حرم ها و اماکن مقدسه تأکید کرد: این گونه تصمیمات در ستاد ملی بر اساس نظر کارشناسی کمیته های تخصصی ذی ربط و شرایط کنترل بیماری و نقش تجمعات در گسترش آن، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ می گردد.

وی اضافه کرد: در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم قبلی ستاد در ارتباط با حرم های مطهر و اماکن مقدسه تا 15 اردیبهشت تمدید شد، البته بازگشایی هرچه سریع تر اماکن بخصوص در ماه مبارک رمضان که ماه دعا و عبادت است آرزوی همگانی است.

واعظی روز دوشنبه در واکنش به بازتاب ناقص تصمیمات جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا در بعضی از رسانه ها در خصوص حرم های مطهر و اماکن مقدسه اعلام نمود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا، مصوبه قبلی ستاد در خصوص حرم ها و اماکن مقدسه تا 15 اردیبهشت تمدید شد و برای بازگشایی و یا ادامه فرایند فعلی بعد از این تاریخ بر اساس شرایط بیماری و ارزیابی وزارت بهداشت از شرایط، تصمیم گیری خواهد شد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 454

به "حرم ها و اماکن مقدسه تا نیمه ماه رمضان بسته خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرم ها و اماکن مقدسه تا نیمه ماه رمضان بسته خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید