جلسات مجلس به موقع و با پروتکل جدید تشکیل می شود

به گزارش جملات زیبا، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قصد داریم سر موقع جلسه مجلس را دایر کنیم، اما اگر شرایط حاد بود، می توان از امکان برگزاری جلسه به صورت ارتباط دوسویه استفاده کرد

جلسات مجلس به موقع و با پروتکل جدید تشکیل می شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از خانه ملت، علی لاریجانی در حاشیه آزمایش سامانه فناوری دوسویه مجلس یار اظهار کرد: جلسات مجلس در محل مجلس با پروتکل جدید جلسه مجلس برگزار می شود و فناوری ارتباط دوسویه تنها جنبه رزرو دارد تا به احتمال بسیار اندک در صورت بروز شرایط، از سیستم ارتباط دوسویه استفاده شود.

وی با بیان اینکه شرایط کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه ای است که ممکن است در طول قرن یک بار رخ دهد، گفت: اصل را بر این است که جلسه در محل مجلس برگزار شود و در حال سامان دادن آن هستیم اما با توجه نوع بیماری و مسری بودن آن، باید نحوه چینش افراد با پروتکل جدید باشد. در عین حال تمهیدات رزروی اندیشیده ایم که با فرض بروز شرایط حاد که تنها 10 درصد احتمال دارد، از امکان فناوری دیجیتالی دو سویه استفاده کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قصد داریم سر موقع جلسه مجلس را دایر کنیم، اما اگر شرایط حاد بود، می توان از امکان برگزاری جلسه به صورت ارتباط دوسویه استفاده کرد که یک بار مورد آزمایش قرار گرفت و اشکالات آن رفع شد و در حال حاضر تقریباً آماده است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: قصد اصلی این است که در محل مجلس با پروتکل جدید جلسه مجلس برگزار شود که در جلسه امروز هیأت رئیسه مطرح خواهد شد، اما اگر به احتمال بسیار اندک و با بروز شرایط حاد ابن امکان فراهم نشد، از سیستم ارتباط دوسویه استفاده می شود.

انتهای پیام/4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 382

به "جلسات مجلس به موقع و با پروتکل جدید تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات مجلس به موقع و با پروتکل جدید تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید