تور روسیه: روسیه: اسپونتیک لایت واکسن اصلی خواهد شد، اثربخشی 70درصدی در برابر سویه دلتا

به گزارش جملات زیبا، صندوق ملی روسیه اظهار داشت واکسن اسپونتیک لایت اثربخشی 70 درصدی را در مقابل سویه دلتا کوید-19 نشان می دهد و از این به بعد این محصول تک دز، واکسن اصلی کشور روسیه خواهد شد.

تور روسیه: روسیه: اسپونتیک لایت واکسن اصلی خواهد شد، اثربخشی 70درصدی در برابر سویه دلتا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از رویترز، صندوق ثروت ملی روسیه در روز چهارشنبه بیان کرد واکسن اسپنتیک لایت این کشور سه ماه پس از تزریق، اثربخشی 70 درصدی را در مقابل سویه دلتا کوید-19 نشان می دهد و از این به بعد این محصول تک-دز، واکسن اصلی کشور روسیه خواهد شد.

کریل دیمیتریو رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه هم که اکنون مسئول ارسال واکسن اسپونتیک لایت به خارج از کشور است می گوید پیش بینی می گردد در امسال تعداد کافی از واکسن های اسپونتیک وی و اسپونتیک لایت برای 700 میلیون نفر در سراسر جهان تهیه گردد و تا کنون 50% از محصولات به خارج از کشور ارسال شده است.

او در ادامه اذعان کرده روسیه بیشتر از 20-25% از بازار جهانی را نمی خواهد و قصد ندارد صندلی تک تازانه را در بازار جهانی کسب کند.

دیمیتریو بعلاوه گفته است: ما معتقدیم واکسن اسپونتیک لایت می تواند واکسن اصلی روسیه در سال پیش رو باشد و برای واکسیناسیون دوباره نیازی به واکسن اسپونتیک وی نخواهد بود.

واکسن اسپونتیک وی که در دو نوبت تزریق می گردد اکنون در 70 کشور جهان توزیع شده است. واکسن اسپونتیک لایت هم تا کنون در 15 کشور توزیع شده است و طبق گفته رئیس صندوق ملی روسیه، تا ماه آینده به 30 کشور دیگر هم ارسال خواهد شد.

کشور روسیه در حال مبارزه با ابتلای سرسام آور مردم این کشور به ویروس کرونا و بعلاوه تردید ها برای واکسن است، در حالی که مجبور است در بعضی بازارهای جهانی با واکسن های شرکت های دیگر از جمله فایزر، مدرنا و آسترازنکا رقابت کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1321

به "تور روسیه: روسیه: اسپونتیک لایت واکسن اصلی خواهد شد، اثربخشی 70درصدی در برابر سویه دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: روسیه: اسپونتیک لایت واکسن اصلی خواهد شد، اثربخشی 70درصدی در برابر سویه دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید