بیمه بیکاری 103 هزار نفر واریز شد ، واریز مرحله دوم در روز های آینده

به گزارش جملات زیبا، سازمان برنامه و بودجه گفت: مقرری بیمه بیکاری برای حدود 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند 1398 به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تأیید سازمان تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت می شود.

بیمه بیکاری 103 هزار نفر واریز شد ، واریز مرحله دوم در روز های آینده

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سازمان برنامه و بودجه در تشریح آخرین شرایط پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا گفت: فهرست مقرری بیمه بیکاری ناشی از بیماری کرونا برای حدود 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده است، برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و براساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد.

فهرست و شماره حساب بخش دوم مشمولان طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب دیده از کرونا در روز های آینده از طرف سازمان تأمین اجتماعی تأیید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

همچنین حق بیمه بازنشستگی و درمان مشمولین فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق الذکر توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی واریز شد.

این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت نام کنندگان اسفند 1398 بوده و به تدریج با تأیید و اعلام اطلاعات حساب های مابقی مشمولین توسط سازمان تأمین اجتماعی این مقرری برای ماه های بعدی نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 524

به "بیمه بیکاری 103 هزار نفر واریز شد ، واریز مرحله دوم در روز های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه بیکاری 103 هزار نفر واریز شد ، واریز مرحله دوم در روز های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید