برنامه 300 هزارتنی صادرات و افزایش 350 هزارتنی تولید درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

به گزارش جملات زیبا، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: برنامه صادرات فولاد بناب در سال 1400 به میزان 300 هزار تن پیش بینی شده است

برنامه 300 هزارتنی صادرات و افزایش 350 هزارتنی تولید درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، سورنا زمانیان گفت: سال گذشته نیز 89 هزار تن از محصولات فولاد بناب به کشور عراق صادر شد. این شرکت در سال 99 رتبه نخست صادرات فولاد شرکت های فولادی کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: میزان تولید سال 99 فولاد بناب در مجموع به 855 هزارتن شامل ذوب و نورد رسید و برای سال جاری که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، برنامه تولید نیز با 350 هزار تن افزایش نسبت به پارسال، یک میلیون و 200 هزار تن پیش بینی شده است.

زمانیان ادامه داد: با توجه به رشد 3 برابری تولید در فروردین ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل، انتظار می رود برنامه های تولید و صادرات مجتمع فولاد صنعت بناب در سال جاری به طور کامل محقق شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در خصوص برنامه های سال جاری گفت: برنامه ریزی در حوزه های فنی و مهندسی برای تحقیق و پژوهش، بومی سازی قطعات و کاهش هزینه های تمام شده با برخورداری از توان و دانش کارکنان متخصص مجتمع در دستور کار قرار گرفته است .

زمانیان اضافه کرد: همچنین صیانت از نیروی انسانی و ارزش گذاری به سرمایه های اصلی مجموعه نیز از اولویت های اصلی شرکت بوده و در راستای تکریم و حمایت از نیروی کار اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: رشد وارتقا سطح علمی کارکنان، بالابردن سطح کیفی محصول، ارتقا سطح معیشتی نیروها و همچنین طراحی و بازسازی و به روز کردن خطوط نوردی از اهم برنامه های سال 1400 مجتمع فولاد صنعت بناب است .

مدیرعامل فولاد بناب با بیان اینکه سال جاری در نمایشگاهها حضور فعالانه خواهیم داشت، شرح داد: نوید روزهایی پراز تلاش و پیشرفت را می دهم چرا که فولاد بناب با همت تمام رده های پرسنلی درسال جاری قصد برداشتن موانع پیش رو و رسیدن به قله کمال را دارد که درسایه الطاف بیکران خداوند قادر متعال محقق خواهد شد.

زمانیان درباره آخرین شرایط فازهای توسعه ای فولاد بناب نیز گفت: قرارگاه خاتم الانبیا تجهیز کارگاه کرده و امور زیرساخت ها و ریلی را در دست اجرا دارد و اکنون حدود 200 نیروی پیمانکار مستقر شده اند. گام بعد، آغاز توسعه ذوب شاهین از 350هزارتن به 750هزار تن و سپس طراحی ذوب یک میلیون تنی بیلت واسلب و کارخانه اکسیژن در دستور کاراست که عملیات طراحی و مهندسی آن آغاز شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1136

به "برنامه 300 هزارتنی صادرات و افزایش 350 هزارتنی تولید درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه 300 هزارتنی صادرات و افزایش 350 هزارتنی تولید درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید