بازدید وزیر دفاع از مناطق سیل زده دشتیاری چابهار

به گزارش جملات زیبا، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به صورت هوایی و زمینی از مناطق سیل زده دشتیاری، پلان و بخش مرکزی این چابهار بازدید کرد.

بازدید وزیر دفاع از مناطق سیل زده دشتیاری چابهار

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، امیرسرتیپ امیر حاتمی با حضور در مناطق سیل زده شهرستان چابهار آخرین شرایط خدمات رسانی و مسائل مردم را مورد آنالیز قرار داد.

وی همچنین در مراسم زنگ گلبانگ انقلاب در شهر نگور دشتکمک چابهار شرکت کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شنبه 12 بهمن وارد فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان نهاده شد.

بازدید از راه آهن چابهار- زاهدان و طرح های در دست اجرا از جمله مجتمع پتروشیمی نگین مکران در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار از مهم ترین برنامه های وزیر دفاع به این شهرستان است.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان از نحوه کمک رسانی قرارگاه مردم کمک عاشوراییان وزارت دفاع مستقر در منطقه بازدید کرد.

ملاقات با مردم و مسئولان و نشست با فرماندهان نیروهای مسلح منطقه از دیگر برنامه های وزیر دفاع و هیات همراه به جنوب سیستان و بلوچستان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 227

به "بازدید وزیر دفاع از مناطق سیل زده دشتیاری چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر دفاع از مناطق سیل زده دشتیاری چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید