اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی

به گزارش جملات زیبا، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 307 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی

به گزارش ایسنا، سعید کشمیری با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 63 بیمار در بخش های کرونایی بستری شده اند، اظهار کرد: در حال حاضر 166 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند و خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 46 مورد از بستری ها با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 22 مورد مثبت قطعی بوده اند.

وی اضافه نمود: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز آدینه، پنج نفر روز شنبه و یک نفر نیز روز یکشنبه فوت شده اند که تست کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده و در رده سنی 39 (دارای سابقه دیابت و فشار خون) تا 83 سال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 43 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد در حال حاضر 24 مورد از آن ها با یاری دستگاه نفس می کشند.

کشمیری اعلام کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و در دستگاه های اجرایی و اداری افزایش یافته که این مهم سبب خارج شدن استان از شرایط قرمز شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان نمود: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان بوشهر را تسهیل می نماید از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مورد تأکید است.

وی اضافه نمود: اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی برای جداسازی بیماران از سایر افراد، آموزش و گندزدایی یکی از کار هایی است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بحث پیشگیری از بیماری کرونا در حال اجرا دادن آن است.

این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تجمعات موجب شده میزان شیوع بیماری تا حدودی در استان بوشهر کاهش یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 608

به "اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید