آنها که پیامک وام یک میلیونی نگرفتند، چه نمایند؟

به گزارش جملات زیبا، به گزارش تجارت نیوز، چند روزی است که نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی به یکی از مسائل دیگر روزهای کرونایی مردم تبدیل شده است. در حالی که از چهارشنبه، 27 فروردین ماه ارسال پیامک به متقاضیان آغاز شده اما بعضی همچنان در انتظار هستند.

آنها که پیامک وام یک میلیونی نگرفتند، چه نمایند؟

بعضی از گلایه ها و ابهامات مردم درباره وام کرونا را که در اخبار تجارت نیوز به عنوان کامنت های مردمی درج شده است، در زیر می خوانید:

واسه یه وام یک ملیونی چقد مسخره بازی در میارن

چراهرکاری می کنم پیامک ارسال نمی گردد؟؟؟

اگر پشیمان شدیم بعد از ارسال کد ملی،چه باید کرد؟

سلام.برای من پیامک امده ولی هرچه کد ملی خو دم راامیفرستم ناپیروز میاد

سلام عزیز کدملی رومیفرستم ولی نا پیروز میشه چکار کنم دیشب تا حالا سرکاریم

شماکه میگویید سیم کارت باید به اسم فرد باشد مستمری بگیران بیسوادی که ندارن اگر باسیم کارت یکی از اعضای خانواده کدملی را ارسال کند چه اشکالیداره

در شرایطی فعلی بیشتر مردم نیازمند این وام هستند پس دلیل ارسال کد ملی چیه دیگه؟

ارسال پیامک رو بذاره برای کسانی که این وام رو نمیخان

اگه دولت واقعا هدفش یاری کردنه

بعضی دیگر از کامنت ها را در گزارش در چه صورتی وام یک میلیون تومانی کرونا واریز نمی گردد؟ بخوانید. اما آنها که تا به امروز پیامکی دریافت نکرده اند، چه باید نمایند؟ گویا فعلا صبر!

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای یارانه بگیران جهت دریافت وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا در حال اجرا است و تا آدینه شب (29 فروردین) ادامه دارد گفت: آن دسته از سرپرستانی که کدملی خود را جهت تایید تا 31 فروردین ارسال نمایند، وام آنها چهارم اردیبهشت یعنی قبل از آغاز ماه رمضان برایشان واریز می گردد.

طبق این سخنان حسین میرزایی در مصاحبه با ایسنا،آنها که هنوز پیامکی دریافت نکردند تا آدینه شب باید صبر نمایند و پس از آن نیز دو روز دیگر فرصت دارند که کد ملی خود را پیامک نمایند.

او گفته است: به 25 میلیون نفر سرپرست خانوار 88 میلیون پیامک ارسال شده است؛ زیرا بعضی افراد چند خط تلفن همراه دارند. پیامک به همه خطوط آنها ارسال شده است، اما از اینجا به بعد با هر سیمکارتی که کدملی را ارسال نمایند، ما همان سیمکارت را به عنوان سیمکارت رسمی می شناسیم.

میرزایی ادامه داد: اولین شماره که برای ما ثبت شد را به عنوان شماره رسمی تلقی می کنیم و همان یک مرتبه ارسال کدملی کافی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با بیان اینکه ارسال پیامک از سوی وزارت رفاه تا آخر این هفته یعنی آدینه شب، 29 فروردین ادامه دارد اظهار کرد: هر سرپرست خانوار یارانه بگیری که پیامکی حاوی کدملی اش را تا روز یکشنبه، 31 فروردین ماه برای ما بفرستد، چهارم اردیبهشت و قبل از ماه مبارک رمضان تسهیلات حمایتی اش را دریافت خواهد نمود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 444

به "آنها که پیامک وام یک میلیونی نگرفتند، چه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنها که پیامک وام یک میلیونی نگرفتند، چه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید