36 کارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بازنشست شدند

به گزارش جملات زیبا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: 36 نفر از کارمندان این دانشگاه به جمع پیشکسوتان پیوسته اند.

36 کارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بازنشست شدند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از سبزوار، محمدرضا سعیدی اصل در مراسم تجلیل از کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با تأکید بر اینکه جایگاه کارکنان بازنشسته رفیع و ارزشمند است، اظهار کرد که بر این باوریم بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید است و امیدواریم این دوران جدید از پُربارترین و بانشاط ترین مراحل زندگی همکاران بازنشسته مان باشد.

وی با بیان اینکه تا به امروز 36 نفر از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به جمع پیشکسوتان پیوسته اند؛ افزود: به مناسبت فرارسیدن زمان بازنشستگی هشت نفر از کارمندان این واحد دانشگاهی بر آن شدیم از تلاش ها و همکاری های صادقانه خبرنگارانن در طول دوران خدمت، صمیمانه تشکر کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: امیدواریم در سایه استفاده از تجربیات ارزنده این کارکنان خدوم که بهترین سال های عُمر خود را در سنگر علم و دانش، سپری کرده اند، برای تحقق اهداف عالیه دانشگاه گام برداریم.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 664

به "36 کارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بازنشست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 کارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بازنشست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید