طراحی ویلا دوبلکس مدرن: گردش کرونا در باغملک

به گزارش جملات زیبا، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: نتایج تست کرونا نشان داده که بیشترین اندازه ابتلا در افرادی است که در مرکز شهر باغملک ساکن هستند که نشان از گردش ویروس در مرکز شهر است.

طراحی ویلا دوبلکس مدرن: گردش کرونا در باغملک

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران اهواز - جاودان زاده در جلسه ستاد کرونای باغملک که چهارشنبه 6 بهمن ماه 1400برگزار شد، گفت: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا، تیم های سیار واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال شده اند.

او گفت: مراکز خدمات جامع سلامت به منظور پوشش کامل واکسیناسیون در 2 شیفت فعالیت می کنند که شهروندان می توانند با مراجعه به این مراکز واکسینه شوند.

به گفته این مقام مسئول تمامی ادارات موظف هستند کارکنان خود را که واکسن کرونا دریافت ننموده اند با نرم افزار ماسک ارزیابی نموده و ملزم به مشارکت در واکسیناسیون کنند.

فرماندار باغملک بر تشکیل کمیته اطلاع رسانی با فعالین فضای مجازی تاکید نمود تا در فضای مجازی مشارکت مردم را به تزریق دُز سوم واکسن جلب کنند.

فرج الهی گفت: باید مانور خودرویی هشدار کرونا 3 بار در هفته در کلیه شهر ها و روستا ها راه اندازی گردد.

او می گوید: بعلاوه باید سیستم صوتی با پخش پیغام های هشدار دهنده به همراه تیم های سیار واکسیناسیون در روز های پنجشنبه در کلیه آرامستان ها مستقر شوند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1459

به "طراحی ویلا دوبلکس مدرن: گردش کرونا در باغملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا دوبلکس مدرن: گردش کرونا در باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید