کنایه سخنگوی وزارت خارجه چین به همتای آمریکایی: نمی توانم نفس بکشم

به گزارش جملات زیبا، سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به سخنان همتای آمریکایی خود در توییتر به باز نشر یک جمله این روزها در آمریکا بسنده کرد نمیتوانم نفس بکشم

کنایه سخنگوی وزارت خارجه چین به همتای آمریکایی: نمی توانم نفس بکشم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هوا چونینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به توییت همتای آمریکای خود در رابطه با مساله هنگ کنک و تصویب قانون امنیتی چین درباره این دولتشهر در پیامی کنایه آمیز در توئتیر نوشت: نمی توانم نفس بکشم.

مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نوشته بود: هم اکنون زمان مهمی بر دنیا است.این در تاریخ ثبت خواهد شد. دوستداران آزادی در سرتاسر دنیا باید در کنار حاکمیت قانون ایستاده و حزب کمونیست چین را که آشکارا تعهدات خود به مردم هنگ کنگ نقض می نماید بازخواست کند.

جمله سخنگوی وزارت خارجه چین در واقع اشاره ای است به آخرین کلمات جورج فلوید، مرد سیاهپوستی که هنگام خفه شدن زیر چکمه های پلیس آمریکا بر زبان آورد. مرگ فلوید جرقه اعتراضاتی را در آمریکا زده که پس از 5 روز شهرهای آمریکا را در برگرفته و به نظر می رسد دیگر برای پلیس و نیروهای امنیتی قابل کنترل نیست. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 512

به "کنایه سخنگوی وزارت خارجه چین به همتای آمریکایی: نمی توانم نفس بکشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سخنگوی وزارت خارجه چین به همتای آمریکایی: نمی توانم نفس بکشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید