کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه می دهند؟

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، در آخر این هفته بعضی از شرکت های حاضر در بازار سهام اطلاعیه افزایش سرمایه خود را در وبسایت کدال منتشر کردند.

کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه می دهند؟

بر این اساس شرکت بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس که با نماد آینده در بورس فعال است از پیشنهاد افزایش سرمایه هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده خود اطلاع داده است. این افزایش سرمایه از مبلغ 417 میلیارد و 831 میلیون ریال به یکهزار و 624 میلیارد ریال و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها انجام خواهد شد که معادل 288 درصد است.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا) نیز از صدور مجوز افزایش سرمایه خود اطلاع داد. بر این اساس مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی صبا از 15 هزار میلیارد ریال به 45 هزار میلیارد ریال از سوی سازمان بورس صادر شده که محل آن مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی بوده است.

دیگر شرکتی که مجوز افزایش سرمایه آن صادر شده، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) بوده است. این شرکت قرار است 800 میلیون سهم جدید انتشار دهد که معادل افزایش سرمایه 800 میلیارد ریالی (200 درصدی) است.

بیمه اتکایی امین (اتکام) که یکی از سهام موجود در دارا یکم است نیز از مجوز افزایش سرمایه 600 میلیارد ریالی خود اطلاع داده است. بخش عمده از این افزایش سرمایه 18 درصدی از محل سود انباشته و بخش کوچکی از آن از محل سایر اندوخته هاست.

وبیمه نیز از افزایش سرمایه 150 درصدی خود از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی اطلاع داده است. شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در وبسایت کدال اعلام نموده که سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 3 هزار میلیارد ریالی خود را صادر نموده است.

آخرین شرکتی که از صدور مجوز افزایش سرمایه خود اطلاع داده است، شرکت کالسیمین با نماد (فاسمین) است. این شرکت نیز افزایش سرمایه 200 درصدی خود (4 هزار میلیارد ریال) را با موفقیت انجام داده که بخش عمده این افزایش سرمایه از محل سود انباشته حاصل خواهد شد.

آخرین اخبار و اطلاعیه های بازار سهام را از صفحه بورس خبرنگاران پیگیری کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 673

به "کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت های بورسی افزایش سرمایه می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید