چرا و چگونگی خرید ویلا در شمال؟

به گزارش جملات زیبا، آیا مایل هستید یک خرید ویلای خوب انجام دهید و با رضایت از آن بهره ببرید؟

چرا و چگونگی خرید ویلا در شمال؟

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

امروزه با توسعه پیدا کردن شهر نشینی و پیشرفته شدن و تغییر نحوه زندگی مردم و حتی تغییر در نوع تفریح و سرمایه گذاری به خصوص در ایران با شیوه های جدید تری برای زندگی رو به رو خواهیم بود. این تغییرات ممکن هستند هر چندین سال یکبار به وقوع بپیوندند و مسبب تغییر اساسی در زندگی انسان شوند که با در نظر دریافت روحیه تنوع طلبی در انسان ها امری جذاب و خوشایند خواهد بود که هر انسانی کمابیش خواستار آن است و ان را به منزله ترقی و پیشرفت خود و خانواده میداند.

برای خرید ویلا ساحلی در شمال میتوانید

یکی از روش هایی که گفته شد را به خرید ویلا در مازندران اختصاص میدهیم و امیدواریم این متن و گروه املاک کیان شمال بتوانند در این رابطه به شما یاری شایانی کنند.

جنبه های انتخاباتی شهر های شمالی برای خرید ویلا در شمال

از دیرباز تا کنون شمال کشور عزیزمان هر ساله یکی از مناطق مهم و مد نظر جهانگردی برای سفرهای هموطنان و خارجی ها بوده است و از لحاظ موارد متعددی دارای اهمیت فوق خواهد بود.

از مهمترین جنبه ها:

  1. آب و هوای بکر: با افزایش شهرنشینی و صنعتی شدن بیشتر شهرهای کشورمان که آلودگی هوا را به همراه داشته است و تعدد جمعیت شهر ها دود ماشین ها و افزایش آلاینده ها در محیط و از طرفی فشار های عصبی و کاری و شهرنشینی که انسان آنها را تحمل میکند باعث میگردد به محض آنکه زمان مناسبی پیدا کردیم برای آرامش روان و به در کردن خستگی به منطقه زیبایی سفر کنیم که دارای آب و هوای تمیز سالم بدور از استرس و دغدغه باشد سفری هرچند کوتاه داشته باشیم . یکی از بهترین انتخاب ها شهر های شمالی هستند.
  1. جنبه های جهانگردی و تفریحی زیاد: از مهمترین جاذبه های جهانگردی عبارتند از: سواحل زیبای ماسه ای و صخره ای- جنگل هاپو پوشش های طبیعی منطقه- بازار های محلی و بازار روز- بازار های ساحلی- موزه ها- سینماها و…..

از تفریح های مختلف مانند اسکی-جت اسکی-اسب سواری-قایقرانی و ماهیگیری میتوان یادکرد.

با نوع زندگی ما در شهر و نداشتن این امکانات تفریحی میتوان با خرید ویلا جنگلی در شمال از این تفریح ها با آسایش بیشتری لذت برد.

  1. نزدیکی شهرها به یکدیگر: شمال کشور دارای روستاهای بیشماری است که اطراف هر شهر قرار دارند و به دلیل نزدیکی شهرها به هم این روستاها با فاصله خیلی کمی از یکدیگر قرار گرفته اند و زیبای بصری خیره کننده ای به جاده ها و حتی راهها داده است.

این امر باعث دسترسی بالا و راحت شهر ها به یکدیگر شده است برای مثال شهرهایی مانند سرخرود- نور چمستان- محمودآباد و آمل به یک دیگر بسیار نزدیک بوده که از شهرهای مهم شمالی هستند ویلایی خریداری نموده و از همه شهر ها و جاذبه های جهانگردی آنها دیدن نمایید. که در این امر خطیر کیان شمال آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود.

  1. آسایش و آرامش محلی: شمال ایران دارای مناطق متنوع کوه- جنگل- دشت- ساحل است حال سوال مهم این است شما با دیدن کدام منظره به وجد میایید و لذت میبرید؟ نگران نباشید هر سلیقه ای که داشته باشید میتوانید این مکان را در شمال پیدا کنید.
  2. سرمایه گذاری ایمن و مطمئن: با رشد چشمگیر شهر های شمالی و زمین های داخلی و یا اطراف هر شهر و زیاد شدن هرروزه هزینه های هر متر از این زمین ها در این مناطق میتوانید سرمایه گذاری نموده و بی برو برگرد سود بیشمار و بالایی در سال داشته باشید.

بهترین شهرها برای خرید ویلا در شمال کدام شهرها هستند؟

هر کدام از شهر ها دارای جاذبه های جهانگردی و تفریحی متنوعی هستند ولی به اختصار در گروه کیان شمال درباره چند شهر آنالیز های خود را در اختیار شما قرار میدهیم.

  1. سرخرود: سرخرود یکی از شهرهای بسیار زیبای مازندران میباشد که این شهر قدمت تاریخی باستانی 4000 ساله دارد که از سمت شرق با شهر زیبای محمودآباد و از غرب با شهر فریدونکنار و همچنین دارای ساحلی زیبا از دریای خزر در سمت شمالی شهر مشاهده می گردد. شغل و حرفه اصلی مردم سرخرود ماهیگیری- شکار کردن- کشاورزی و دامداری- شالیکاری- خرید و فروش ویلا میباشد و از این طریق از طرفی با جلب جهانگرد امورات خود را میگذرانند. در گذشته در این شهر کشتاری دسته جمعی به وقوع پیوست که در جهت آن رودی از خون جاری شد به همین منظور نام این شهر را سرخرود گذاشتند.

شکل ویلای ساحلی در شمال نور: شهر نور یکی از شهر های پر بازدید و جهانگردی و بسیار دیدنی ایران است که هر ساله تعداد بسیار زیادی جهانگرد رو به خود جذب میکند.

از سمت شمال این شهر که فراتر برویم ساحلی زیبا و دیدینی را شاهد خواهیم بود و از شرق منتهی شده به شهر دیگری به نام آمل خواهد بود از سمت جنوب به تهران و از جنوب غربی به البرز و همچنین از غرب به نوشهر و چالوس خواهیم رسید.

  1. چمستان: شهری دیگر در بیین نور - آمل - محمود آباد حضور دارد به نام چمستان که دارای طبیعت بسیار زیبایی است. این شهر یکی از شهر های مهم از جهت منابع غنی شن و ماسه و زغال سنگ - منابع جنگل داری و مراتع-پرورش ماهی- پرورش مرغ زربال-کشاورزی و دامپروری به شمار میرود.این شهر در شمال غربی به شهر نور متصل است و از جنوب به بلده و کوهپایه های البرز متصل شده و همچنین از شرق با آمل همسایه است.
  2. محمود آباد: شهر زیبای محمود آباد برای همه ایرانیان آشناست و حداقل یکبار به آن سفر نموده اند. این شهر از شرق به فریدونکنار و از غرب به نور و از جنوب به آمل متصل است و روابط همسایگی دارند از شمال هم دریایی زیبا ماسه ای و زیبا و تمیز را در خود جای داده است. شما در این شهر میتوانید قایق سواری کنید و ماهی گیری را تجربه کنید و یا از پرواز در هواپیمای دونفره لذت ببرید و یا حتی در مکان های خصوصی شنا کنید و از سفر خود لذت ببرید.
  3. آمل: آمل هم یکی از شهرهای بی نظیر در منطقه شمال ایران است که قدمت 3 هزار ساله دارد و نخستین پایتخت در زمان علویان بوده است.
  4. از شمال با محمود آباد از شرق با فریدونکنار و بابل از غرب هم با نور و از جنوب با تهران همسایه است. از مکان های دیدنی آمل میتوان به امامزاده عبدالله- عمارت میر عظیم آمل- ساختمان موزه تاریخی- شاهان دشت- بقعه آل رسول- پل دوازده چشمه و ….. اشاره نمود.

انتخاب شما برای خرید ویلا در شمال چیست؟

با این مقاله هرچند کوتاه امید داشتیم تا گروه کیان شمال با نشانی https://kianshomal.com سایت توانسته باشد رسالت خود را در به اشتراک گذاری اطلاعات در زمینه خرید ویلا در مناطق شمالی و شهر هایی که به صورت مختصر برایتان توضیح داده شد در جهت انتخاب بهتر و برتر شما به نحو احسنت انجام داده باشد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1095

به "چرا و چگونگی خرید ویلا در شمال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا و چگونگی خرید ویلا در شمال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید