پژوهانه 50 میلیون تومانی به دانشجویان دکتری تعلق می گیرد

به گزارش جملات زیبا، معاونت علمی پس از ارزیابی رساله های کاربردی و در حال انجام به دانشجویان دکتری تا 50 میلیون پژوهانه اعطا می نماید.

پژوهانه 50 میلیون تومانی به دانشجویان دکتری تعلق می گیرد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریسرمایه گذاری هدفمند بر روی پژوهش و زیرساخت های آن خصوصا زیرساخت انسانی، لازمه توسعه علم و فناوری در هر کشوری است. به همین دلیل، ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت در نظر دارد رقابتی جهت اعطای پژوهانه (گرنت) اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک را برگزار کند. سقف پژوهانه پرداخت شده در این رقابت 50 میلیون تومان است.

ستاد توسعه فناوری های لیزر، فوتونیک مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی داخل کشور و همچنین تشویق و راهنمایی رساله های مقطع دکتری (در حوزه های مرتبط با این ستاد) به سوی برطرف احتیاج های صنایع داخل کشور و فراوری ثروت؛ مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک را برگزار می نماید.

این رقابت حوزه های علمی مختلفی مانند: محصولات نسوز، آهن و فولاد کشور، صنایع کاشی و سرامیک، مواد و تجهیزات پرشکی، محصولات کربنی، لاستیک، فراوری مواد پلیمری با کاربرد های خاص، صنایع پلیمر رنگ و چاپ ساخت و فراوری، شکل دهی و متالوژی را در بر می گیرد.

پس از ارزیابی رساله های کاربردی و در حال انجام، پژوهانه (گرنت) تا 500 میلیون ریال اعطاء می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رقابت، به سایت اینترنتی ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت به نشانی https://pam.isti.ir/ مراجعه نمایند. زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از 30 مهرماه شروع شد و مهلت ثبت نام تا 30 آذر ماه تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 66

به "پژوهانه 50 میلیون تومانی به دانشجویان دکتری تعلق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهانه 50 میلیون تومانی به دانشجویان دکتری تعلق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید